Jule ting!
Add Reply
Peter Nicolaysen
2018-12-01 10:25:37 UTC
Jeg sad og indså at hvis jeg falder
død om idag, så dør jeg uden at jeg nogensinde har givet en kvinde en orgasme!

De skyldige, dem jeg syntes og ved er skyldige, er Kviderne i min egen familie!

Mor,Søster,Tanter,Kusiner osv...

Det er ligesom at de syntes at det er deres formål i livet, at jeg aldrig har sex og aldrig har nogle veninder og hvis det er, så skal de være genetisk affald, ufattelige grimme opkastfremmende ulækkerheder!

Jeg skal ikke have sådan nogen, jeg skal have dem der på IK og udseende er for gode til George Cloney og Kronprins Frederik da Kongehuset og Hollywood ellers vil forsvinde væk!

Peter Nicolaysen
2018-12-01 10:44:41 UTC
Hvis jeg sad og løj om det skrevet i det overståede indlæg så ville det være ødelæggende for skribenten!

Der er en ting der er mere ødelæggende for skribenten, det er hvis at det er den sandhed som det er!

Det er resultatet af at forsøge at få noget gjort ved en depression og istedet blive forsøgt gjort til en DF vælger imod min vilje og på en måde der er ulovlig!

Peter Nicolaysen
2018-12-01 12:31:41 UTC
Det ser ud til at vi er ved at have det mest top moderne EL-Værk/Kraftvarmeværk liggende klar til start her i 8620 ude ved siden af Posthuset overfor Tømmerhandlen!

Så, det bliver spændende når skorstene kommer ned ved det gamle fjernvarmeværk!

Peter Nicolaysen
2018-12-02 18:14:05 UTC
To gange i to forskellige forretninger, den ene gang i Rema1000 og den gang i Fakta har jeg købt usødet økologisk Soya drik og den har ikke kunne åbnes, jeg har skruet låget af men når jeg trækker i den plast ring derøt er meningen bryder forseglingen så bliver plast ringen bare trukket af, og man sidder der med et uåbnet produkt man bliver nødt til at åbne med en kniv eller gaffel!

Peter Nicolaysen
2018-12-02 18:25:14 UTC
Jeg er træt af at simpel bliver styret i hovedet til at alle en ud af en million produkt fejl i landet bliver styret til 8620 af ham der blev gjort til at gøre ham selv ødelagt, bare ved at øge sandsynligheden for at det sker, i bliver nødt til at blive programmeret til at være "ikke ødelæggende" overfor Peter!

Peter Nicolaysen
2018-12-02 18:28:04 UTC
Jeg sidder trods alt og holder hele menneskeheden i live på samme måde!

"Du skal være istand til at forstå og gøre alting på en måde der er grim for dig selv og du skal være i live"
(en lidt forkortet version af det i den originale svinestreg)

Peter Nicolaysen
2018-12-02 18:30:21 UTC
Ellers må i bare købe en Transhab
og en SpaceX raket og bo i en rum ballon!

Peter Nicolaysen
2018-12-02 20:22:17 UTC
Nå ja, det er rigtigt, jeg skal huske at skrive til PF, jeg er ved at bevise tabt arbejds fortjeneste, fordi at det eneste individ i universet der aldrig må blive udsat for noget grimt, blev udsat for noget grimt og dermed blev universet skadet på en måde der ødelagde dets eksistens formål!

Peter Nicolaysen
2018-12-03 12:52:22 UTC
Magtfuld Peter!

Jeg har psyket mig selv i lang tid og ved nu at jeg er klar til at bevise overfor kvinder hvor magtfuld jeg er, ved, med livet som indsats, at turde, sparke, slå og trykke på mænds testikkler
(med handsker på ellers tør jeg ikke!)
Når de er programmeret til ikke at kunne bevæge sig på andet end mine verbale kommandoer og aldrig på en måde der ikke er bedst for mig!

Og mens de sidder der efterfølgende rende rundt og gøre forbrydelser med min vifte, klar til at gøre det der er bedst for mig, skulle det være nødvendigt at give politiet en vifte forbryder!

Jeg er nemlig meget magtfuld fysisk, mentalt og har ingen penge!

Peter Nicolaysen
2018-12-03 12:55:33 UTC
Men ikke hvis at de er dømt for nogen forbrydelser, så tør jeg ikke, undtagen lige Kim Rømer!

Peter Nicolaysen
2018-12-03 15:06:18 UTC
Om tre år med lidt held og medvind, så er jeg klar til at prøve noget af det gode i livet, det har kostet meget, mange har ofret alt, bare så jeg har den mulighed!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte Hjørnering, Enhjørringen som er jeg!

Den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Peter Nicolaysen
2018-12-03 19:26:41 UTC
Det er nok bedst for Karsten Bjørnholt at jeg er sindssyg rig så længe at han er i live, ellers bliver han skudt hvis jeg ikke har den eneste respektable sindssygdom der eksistere!

"Du er sindssyg i hovedet så længe jeg er i live, det jeg har gjort ved dig er så sindsygt at hvis du er normal så slår du mig ihjel","Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"

Peter Nicolaysen
2018-12-04 11:33:59 UTC
Om tre år begynder jeg at nærme mig de fyrre tusinde om måneden, og det er ikke noget af det gode i livet hvis det er under halvtreds tusinde om måneden tilrådighed!

Og det er den billige del af det gode i livet, men er man allerede over niogtredieve, så....man jo bare lade som om at man er under niogtredieve!