Faustisk djævlepagt
2018-11-02 18:26:31 UTC
https://www.trykkefrihed.dk/den-uhellige-alliance.htm

Hvorfor fører den frie indvandring og den uansvarlige udlændingepolitik
til indskrænkning af frihedsrettigheder og mere og mere autoritære
metoder overfor bl.a. religionskritik i Europa? Svar: Det skyldes for en
stor del en uhellig alliance. En uhellig alliance, der angriber
ytringsfriheden i Vesteuropa. En faustisk djævlepagt indgået mellem
retssystem, muslimsk radikalisme og Journalistisk Venstreparti arbejder
nu på at undergrave europæernes frihedsrettigheder – særlig når de
tillader sig at kritisere religionen islam.

----

Udmærket oversigt om Østrigs og ECHR's syn på den korrekte betegnelse
for pædofili år 630
Og om UK's bestræbelser på at lukke munden på Tommy Robinson
Peter Nicolaysen
2018-11-02 19:26:22 UTC
Jeg troede lige at jeg var blevet afsløret i mine planer om at hyre organiseret kriminalitet fra Rusland til at slå Dj Ævl i ansigtet indtil han dør!

Peter Nicolaysen
2018-11-03 17:49:39 UTC
Det er når jeg læser ting som overståede at jeg ved med sikkerhed at jeg er et stort geni, også selvom at jeg sidder her og stadigvæk mangler halvdelen af min Intelligens Kvotient sammenlignet med første gang jeg talte med KBjørnholt, BEgeberg og Dj Ævl i min egen bolig, og har manglet den lige siden, i mere end atten år efterhånden!

Peter Nicolaysen
2018-11-03 18:15:06 UTC
Indtil videre har jeg udtænkt en snedig plan, som indeholder, at det sidste de tre førnævnte høre i deres liv er lyden af en ED209 fra Robocop, hvilket er passende nok når jeg sidder her og skal have det bedre, jeg har måtte hente min sidste reserve millioner ud fra deres hemmelige gemmested under køleskabet for at klargøre første trin i planen!

Peter Nicolaysen
2018-11-03 18:22:25 UTC

Jeg skal bare have fat i noget hærdet sort plast til hemmelige Ninja ting!

Peter Nicolaysen
2018-11-03 21:44:31 UTC
Jeg har Bernaise sovs i en papkarton
uden Potassium!

Peter Nicolaysen
2018-11-04 23:21:34 UTC
Her er så nogen ting Dj Ævl er uskyldig i, men KBjørnholt er skyldig i!

Hans udtalelser:"Jeg repræsentere samfundet","Alting er din skyld, straf dig selv for det du har gjort","Du skal have skylden for alt det dårlige Karsten Bjørnholt gør, Karsten Bjørnholt skal have æren for alt det gode du gør"

Så hvem skal Straffe sig selv for forbrydelserne folk der er en del a samfundet har gjort, som der er beskrevet på tekst tv?

Når de overståede udtalelser er fortolket, forstået og forsøgt udført på en måde der er grim og ødelæggende for personen selv?

Eller er det ligemeget, når personen allerede er igang med at straffe sig selv for alting?

Har i tænkt på hvor mange ofre personen så har?

"Du skal gøre ting til fordel for dine ofre"

Hvilke ofre, dem i verdens samfundet?
Hvem er de? Når de er identificeret af:

"Forstå alting på en måde der er grim for dig selv, Gør alting på en måde der er grim for dig selv,Ødelæg dig selv, Ødelæg dig selv på en måde der ikke kan opdages af andre, Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"

Peter Nicolaysen
2018-11-04 23:25:26 UTC
[...]

Så hvem skal Straffe sig selv for forbrydelserne folk der er en del af samfundet har gjort,som der er beskrevet på tekst tv??

Peter Nicolaysen
2018-11-05 00:54:34 UTC
Det har vist sig nu hvor jeg er kommet fri af at gøre mig selv ødelagt, at alle de ting der havde været ikke ødelæggende ting og hændelser i mit liv, havde de været sket før jeg blev niogtredieve år gammel nu er ødelæggende når og hvis de sker, på grund af min alder og helbreds tilstand, jeg er fri til at gøre sådan nogen ting som betyder at jeg er usindsyg når og hvis jeg gør dem, desværre er jeg så skadet ødelagt at jeg fysisk er ude af stand til det og døende på grund af de selvsamme skader, det er egentlig de øverste led i rygraden der er begyndt at smuldre væk og det lyder som om jeg har fået en kaazoo stukket i halsrøret når jeg trækker vejret!

Jeg er fuldstændig overbevist om at jeg vågner op i morgen, men.... for en sikkerheds skyld!

I må ha det.....og held og lykke med Månen Solen og alt det hele!

Peter Nicolaysen
2018-11-05 01:35:18 UTC
Det virker også som om at underkæben er kommet løs, først i den ene side og derefter i den anden, så det er sådan lidt løst det hele!

Peter Nicolaysen
2018-11-08 07:55:57 UTC
Det har vist sig at man godt kan gøre okse pastrami på panden med lidt salt til morgenmaden, jeg stødte på nogle pakker i en ramme der var nedsat til fem kroner per pakke for et stykke tid siden, købte dem og smed dem i fryseren!

De virker udmærket på panden!