Fylderik Muslimer og Tomat Ørred!
Add Reply
Peter Nicolaysen
2020-01-08 12:30:27 UTC
Er igang med at gøre Witcheri, har købt spil nummer I,II og III
(Fra 2008,2011,2015) og indtil videe er etteren et udemærket fpa First person adventure, der er mulighed for at vælge forskellige kamera indstillinger man starter i top down ligesom i Baldurs gate og finder ret hurtig ud af at skifte
til OTD(over skulderen som i Mass Effect og Kotor)

Musik

Tv-serie

Jeg syntes at huske at have kigget på etteren i uvågen tilstand og smidt det væk, nu er det langt bedre!

Det der fik mig til at kigge på det igen var egentlig tv-serien, der lagde ud med at få mig til at sidde og undre mig over hvad var det der fik den lille pige til at rende rundt og sutte pik i Brooklyn????

Jeg har ikke læst bøgerne!

Det er markant anderledes end hvordan det plejer at være for mig som person, det plejer at være Bøger->Spil->Film/Tv!

Det har vist sig at den karton ækologiske purerede tomater på tilbud i et kendt supermarked til tre kroner er perfekt Tomat Ørred(Makrel salat erstatning) hvis man høre til dem der er blevet bange for at spise fisk fra havet, de røgede dambrugs ørred er en god makrelsalat erstatning!

Først var det stof misbrugerne, så var det cigaret rygerne og nu er det så fylderikkerne/alkoholikerne/drankerne der bliver stemplet i hjernen til at stemme DF og Muslimerne givet skylden, alternativet er stadigvæk det latterlige at påstå at ofrene har haft ål og æg!

Det er jo så de grupper der i hvert fald ikke har den slags!

Det er noget sindsyge i de skyldige dengang som nu at ødelægge folk der ryger cigaretter eller sniffer lim i hjernen med påstande at de har ål og æg,stikke en ål i næsen på ofret og tage et billede for at kunne påstå: Gu kan vi da gøre det også, de er idioter alle sammen!
(Det kan være at sindsyge individers sadisme og power/ego tripperi har krøblet og smadret DF istedet for det modsatte!(hvilket jo ville være fint nok!9

Peter Nicolaysen
2020-01-08 13:05:20 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]
http://youtu.be/bS4Q-WWyl3Q
Musik
http://youtu.be/-TUg4kQleWs
[...]
Der mangler stadigvæk lidt, men det er kun tid der er spørgsmålet, når det største had og raseri i universet bliver sluppet løs på grund af ødelæggelsen af universets eksistens formål, jeg inducere had og i kan få sygdommen aids i gave afg ægte Jihad da jeg blev tretten år gammel, Bodil,Egeberg,Dj Ævl og DF kan
sidde og drømme om at få armene flået af og blive banket ihjel med den lidt endnu!

Nu hvor arten er bliver afsluttet alligevel!

Testosteronbåden skib alfa, Shiva, Foranderen og ødelæggeren, favoritridedyr mit stjernetegn, lynende hurtig med mn Damaru, min timeglasforme3de trom, Peter's tromme!

Peter Nicolaysen
2020-01-08 13:18:37 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Og skulle i undre jer, så....toast ost,kaffefløde,kanel stænger og mælkesovs, ser ud til at være en bedste løsning lige nu, når der mangler fedtstof til regnekraften mellem ørene!

Peter Nicolaysen
2020-01-08 15:21:20 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Jeg sidder og husker her for et par år siden da en fjorten årig pige kaldte mig en sadist og jeg slog hende i hovedet hvorefter jeg sparkede hende i hovedet til at hun døde og dereftetr urinerede på hende, inden jeg kunne komme i gang med at få fat på hendes forældre, fordi jeg først skulle hjem og hente syltetøjsspanden med husholdningssprit!

Hvordan kan det være at ingen mænd tør kalde mig for en Sadist, de er alle sammen en slags kujoner ligesom Politi og Hells Angels der render rundt med deres symboler og logoer der betyder kujon agtig defekt taber abe og undre sig over hvorfor at folk altid kalder dem grimme ting!

Det kan selvfølgelig være at de har mere regnekraft imellem ørene end deres små piger og er bange for at jeg hælder husholdnings sprit på dem, men jeg har indset at det er løgn!

Det er deres selviske kujoneri og frygt for at blive udsat for ting der er upassende ifølge deres underbevidsthed!

Det er mislykkedes for mig at styre folk i hovedet til at skyde både motorcyklister og politi, ligesom ham jeg fik ram på, på Christania!

Det ender med at jeg bliver nødt til at spille GTA og give min underbevidsthed lyst til at være med!

Peter Nicolaysen
2020-01-08 18:42:21 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
På plus siden så har jeg fået sat nyt kabel i mine Sennheiser HD 595!

det var lidt mere kompliceret end forventet, da de ikke har det lille
mini-mini-din stik i hovedtelefonerne som der er i et par af mine andre Sennheiser!

Så har i hørt gode ting......….også!

Peter Nicolaysen
2020-01-08 21:23:31 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Nå ja, for resten....relateret til fundet af Pig Bosonen i 2009, ser det ud til at hjernen der går ud og påvirker via entangelment er seriøs med at undgå at spise øf gris af mange årsager!

Peter Nicolaysen
2020-01-09 02:21:16 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Og lad mig lige se engang, idiot aber og ondsindede sadist psykopater har igennem lang tid foretaget sig ting som egentlig er mord, hvorefter et geni påpeger at det er mord, hvorefter idiot aberne og sadist psykopaterne alle som en udbryder at, ja det er rigtigt nok, det er din skyld..det er dig der har gjort det..vi har gjort sådan hele tiden før du påpege det var det ikke mord nu er det mord, det er dig der har gjort det, det er dig der skal have skylden, vi bliver nødt til at gøre sådan at ofrene giver dig skylden også!

Peter Nicolaysen
2020-01-10 10:38:22 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Jeg har regnet lidt på tingene, og der er simpelt hen ikke råd til at i emotionelt begrænsede typer bliver programmeret til at ødelægge jer selv før i er blevet tredieve!

DEterr kun lige de emotionelle typer som jeg selv, der er råd til bliver programmeret til at ødelægge sig selv når de er mellem femogtyve og tredieve, på logik er det sådan at de emotionelle typer med deres større bruteforce regnekraft mellem ørene har tjent flere penge og dermed også betalt mere i skat, så der er råd til at de begynder "værst mulig" tidligere i livet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke, Brama - Jeg kan huske det fra da jeg var lille og vi boede i Sverige mens min far arbejdede på Dragør færgerne, jeg Visnu!