Nummer tre på hylden er bedst!
Add Reply
Peter Nicolaysen
2023-09-02 01:23:06 UTC
Nummer et(den forreste) er den folk har stået og gramset på, nummer
to er den med fejl på pakning/æske/indpakning hvis der er en med fejl,
den sidste/bagerste har samme problem som nummer to,
nummer tre er den gode!

Forstået og gjort på en måde der er grim og ødelæggende for jer selv

"Du må ikke gøre virkeligheden forkert"

Resultat bla.

Hvis du er forpustet.....så ryger du flere cigaretter og du
ryger cigaretter!

Hvis du ryger cigaretter så skal du være forpustet!

Peter Nicolaysen
2023-09-05 13:35:19 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Jeg er holdt op med at være ligeglad og ligegyldig med alting, jeg er mere sådan mere......
ikke ligeglad med alting!

Jeg husker en udtalelse fra DJ Ævl om at vågen op og se på ruinerne af mit liv eller lignende!

Og bla. "Falde død om af grin", "ikke vågne helt op før jeg ligger og dør", "blive skudt af politiet under en lygtepæl"...........og folk skulle grine når jeg faldt død om.....ect ect..

Jeg har tænkt mig at blive minimum 100år!

Peter Nicolaysen
2023-09-05 16:27:37 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Heldigt nok egentlig, jeg var lige ved at være en der er blevet
programmeret,torteret,programmeret til at være mest mulig torteret og myrdet
af at være deprimeret og ikke gå uden for en dør i et par år!

Men det er så helidigvis næsten ikke rigtigt, ellers havde jeg fået en erstatning
og var ikke blevet til en dømt forbryder og en slags religiøs vanvittig løgnhals!

Så det er udemærket!

Peter Nicolaysen
2023-09-06 14:31:27 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Jeg er ætset i og det svider meget i højre armhule(plus det luger af vovse ånde), når jeg rengør under armen med en vådserviet bliver den helt gul/brun i farven (Servietten) i Hysteri ødelagde jeg Kagehylden i Fakta/365 og ligeudenfor forretningen sparkede jeg en hund så den brækkede hoften og slog dens ejer en ca. tredieve årig mand i ansigtet til han brækkede næsen og mistede den ene fortand foroven og fire forneden!

Enten sveder jeg svovl ud eller også gør jeg lort på i højre armhule når jeg sover(kunstig søvn)!

Peter Nicolaysen
2023-09-06 14:36:21 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Min sko var gået i stykker inden af andre årsager, som indeholder at jeg muligvis har klippet hul i
den når jeg sover kunstig søvn!

Peter Nicolaysen
2023-09-06 22:07:38 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Jeg har glemt at købe vand på grund af alt bøvlet, så jeg har kun lige omkring en dl tilbage indtil de åbner i Rema1000 klokken syv, Rema1000 har et forholdsvis stort udvalg af beskidt og snavset vand
men en enkelt ren en har de også, de har næsten ikke kunne holde til at haverent vandi forretnin gen og har tilsat citron smag!

I lang tid har folk betalt den ene formue efter den anden for rent vand, rent tøj og alt mulig andet rengøring hvor at snavset bliver fjernet og taget ud, jeg har selv været programmeret(ulovligt og ufrivilligt, dengang som nu var og er jeg en myndig person!) til at drikke snavset/beskidt vand, først omkring 2011efter næsten elleve år med programmering til at drikke beskidt/snavset vand dukkede muligheden op for at drikke rent vand, da det blev muligt at købe rent vand der hvor jeg køber ind!

Indtil da var det kun beskidt/snavset vand, mineral vand er det værste det er vand trukket op af private huller som ejerne påstår er renere en vandværkets selvom at det er løgn og efterfølgende påstår de at snavstes sammensætning er helbredende og holder onde ånder væk!!

Distiillation og Membran er noget der gør rent vand eller rettere kan gøre det!

Peter Nicolaysen
2023-11-15 14:21:00 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Ok, jeg har ikke ødelagt Kagehylden og været fysisk voldelig overfor folk og fæ.....jeg ville bare benytte
muligheden til at give folk et ødelæggende indtryk takket være mine skriverier for at se om jeg ikke få det bedre......

Istedet har det nok været medvirkende til at jeg ikke kan gå på nuværende tidspunkt og mine online indkøb!!

Det er lidt sådan...sandt eller løgn så skal torturmordet køres ind!!

Peter Nicolaysen
2023-11-15 14:29:00 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Muligheden til at give folk et ødelæggende indtryk takket være mine skriverier for at se om jeg ikke kunne få det bedre......

Istedet har det nok været medvirkende til at jeg ikke kan gå på nuværende tidspunkt og mine online indkøb!!

Det er lidt sådan...sandt eller løgn så skal torturmordet køres ind....altså det føles sådan!!

Jens Erik Bech
2023-11-16 14:55:48 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Bliver du aldrig træt af at være et vrøvlehoved??💀💀💀💀
Hvorfor vil du blive 100 år? Du er jo ikke værd at gemme på! ☠☠☠☠
Kim Larsen (BlockNews.net)
2023-11-16 15:24:38 UTC
Post by Jens Erik Bech
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Spørgsmålet er hvor gamle de fugle der flyver rundt oppe i hovedet på
ham bliver. Fatter ikke at den stodder render frit rundt hvis han slår
tænderne ud af munden på folk. Galningen burde lukkes inde på en lukket
anstalt uden internet til han kreperer.
--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: ***@gmail.com