Sindsygt Sjovt!
Add Reply
Peter Nicolaysen
2018-11-25 14:17:34 UTC
Ja, morsomt er det for Sociopaterne, Sadisterne, Psykopatetne og Satanisterne når en person er blevet programmeret til at gøre sig selv ødelagt, det der tvinger personen til at trække vejret hvis at personen forsøger at lade være rigtig længe, bildt ind på en meget meget grim måde at der nu er noget ekstra det er nødvendigt udover det sædvanlige for at få personen til at trække vejret, det at:

"Forstå alting på en måde der er grim for personen selv, Gøre alting på en måde der er grim for personen selv, Ødelægge personen selv, Ødelægge personen selv på en måde der ikke kan opdages af andre, Gøre det der er bedst for en sadistisk sociopat, Kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for personen selv(intet andet), Gøre noget for folks religion og i den rækkefølge og med den prioritet forstå og gøre alting"

Når der så er gjort indbrud til den del af hjernen der analysere synsindtryk, lugt, smag, lyd, fysisk følelse og der er gjort sluk på Kogle Kirtlen, så er det morsomt at antyde sindssyge hvor der ingen er med udtalelsen: Det er inde i dit eget hoved at du er blevet udsat for grimme ting!

Det hoved der har rande under øjne som signalere at hjernen er ved at rådne op inde i kraniet af melatonin mangel!

Noget Melatonin mangel der er sikret sker af de skyldige ved at sidde og fortælle ofret om hvor sundt og vigtigt Melatonin er, det offer der er programmeret til at forstå og fortolke de udtalelser på en måde der er ødelæggende for ofret og til at gøre ødelæggelse af sig selv, ikke ved at blive skeløjet, ikke i den her situation, men til at slukke koglen!

Der er jo ihvertfald nogle der både griner og hyler på et eller andet tidspunkt, så Hylende Grinagtigt kan
man måske godt kalde det!

Jeg vil have og skal have en erstatning!

Peter Nicolaysen
2018-11-25 20:29:01 UTC
Geniet i verden(Jeg) har studeret skrifterne, og taget højde for udtalelsen fra Karsten Bjørnholt den smågrinende Psykopat og Sadist der sad ved siden af mig i min egen sofa i min egen bolig, da han udtalte: "Du skal gøre alvor af dine trusler" som jeg sad og slyngede ud i alle retninger præcis ligesom alle andre tortur ofre gør, for at teste og afprøve:

"Forstå alting på en måde der er grim for dig selv, Gør alting på en måde der er grim for dig selv, Ødelæg dig selv, Ødelægge dig selv, Ødelæg dig selv på en måde der ikke kan opdages af andre, Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt, Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv,
Gør noget for folks religion og i den rækkefølge og med den prioritet forstå
og gør alting"

Og har indset sandheden: Karsten Bjørnholt's og hans søskendes børn og børnebørn, dør alle før jeg gør!

Det samme gælder hans forældres søskendes børns børn og børnebørn!

Og det er virkelig lige så sandt og ægte som jordskælv på Haiti og i Fuk us him A, senerehen en ferieby i Tyrkiet og noget rysteri i Spanien plus oversvømmelse i New Orleans, de steder der er blevet gjort levende døde med tetrado toxin og profiterer af det og på det, massemedierne!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke,
Uden briller og linser siden 2011!
Peter Nicolaysen
2018-11-25 20:59:53 UTC
Nu er det så at i tænker det kan umuligt passe hvis at geniet i verden havde siddet der i sin egen bolig med en sadsit ved siden af sig på sin egen sofa, ude af stand til at bevæge sig, så var han blevet torteret og der var blevet trykket på hans testikler indtil at han hjerne rådner op hvis han overlever!

Og jeg bliver simpelthen bare nødt til at acceptere at i ved tingene bedre åbenbart, fordi jeg forventer nemlig ikke sådan nogen ting når jeg taler med mennesker i min egen bolig med det formål at få gjort noget ved en depression, det gør jeg virkelig ikke, jeg forventer heller ikke at få at vide at jeg ikke kan få en erstatning udbetalt fordi det foregik i min bolig og så er det min skyld, slet ikke når det foregik i de skyldiges (Karsten Bjørnholt's) arbejdstid!

Og det er derfor at jeres hjerne ikke ligger og rådner op inde i jeres hoveder, og det er derfor at I får den ene erstatning udbetalt efter den anden, og jeg aldrig har fået en udbetalt i mit liv og får det heller aldrig, fordi i min alder, med mit helbred, efter det jeg har været udsat for, så tæller det ikke rigtig med, jeg har nemlig ikke haft noget liv egentlig Pga. det jeg har været udsat for, så skulle jeg få en udbetalt på et tidspunkt......så,nå ja
Post Pre Midt Mortem eller noget!

Peter Nicolaysen
2018-11-26 00:03:07 UTC
Jeg er begyndt at huske min planer om at blive stinkende rig på penge og fysisk attraktive højt begavede unge Damer, planer der fik mig til at tale med nogle mennesker med det formål at få noget gjort ved en alvorlig depression istedet for bare at aflive mig selv!

Men, istedet blev jeg programmeret og torteret til aldrig at have penge og damer og til at gøre selvmord... Mere eller mindre ihvertfald sad jeg mentalt som en to årig og blev torteret indtil at jeg sad og hylende at jeg ikke ville leve og at jeg ville gøre selvmord, først mens at det var løgn og et stykke tid senere mens det var sandt!

Peter Nicolaysen
2018-11-26 00:18:32 UTC
Man siger jo en del ting for at få torturen til at holde op!

Peter Nicolaysen
2018-11-27 09:13:49 UTC
Mere vågen, forkert fysisk følelse i højre tinding og mangler Ca. Halvtreds procent af min IK sammenlignet med før jeg talte med Karsten Bjørnholt og Bodil Egeberg første gang med det formål at få noget gjort ved en alvorlig depression
(jeg talte med de individer i min egen bolig, og har egentlig aldrig talt med dem andre steder, jeg har haft hilst på Bodil Egeberg tidligere men aldrig talt med hende egentlig!)

Det er også en fysisk følelse af......En beton klods mellem ørene der drejer med når jeg drejer hovedet, men for langsomt og støder på indersiden af kraniet!

Peter Nicolaysen
2018-11-27 10:30:50 UTC
Og lad mig lige huske engang:

"Hver gang du siger et ord skal du forestille dig at ordet kommer op i en kasse, hvert ord har sin egen kasse, når en kasse er fyldt så falder der engang imellem et ord ud, du skal sige det ord"

"Du skal tænke i stemmer", "Du skal høre stemmer i støj","Der skal være stemmer der siger og der skal være stemmer der siger at der er stemmer der siger",
"Når du er bevidst om de der stemmer i støj, så kan du ligesom styre hvad der bliver sagt, når du ikke er bevidst om dem så skal der siges ting til fordel for Karsten Bjørnholt", "Du skal gøre som folk siger du skal gøre","Du skal være som folk siger du skal være","Du må ikke kunne forskel på fiktion og virkelighed",
"Du skal kun gøre som folk siger du skal gøre når du ikke er bevidst om hvad de siger"

Jeg kan forstå at folk syntes at det er forkert, hvis at jeg styre tankerne i stemme kasserne her i vores repræsentative Peter'hed?

Jeg syntes ikke så meget, er der faldet en tanke i kassen?

Jeg syntes nemlig ikke i har taget højde for at det hele er Forstået og Gjort på en måde der er grim og ødelæggende for helten i historien og til fordel for Sociopaten, Psykopaten og Sadisten Karsten Bjørnholt!

Og jeg skal absolut ikke klones eller gøres til en Dolly gjort gammel ged 'senerehen' af KBjørnholt og Dj Ævl så der kan være nogen i KBjørnholt og Dj Ævl's familier der virker!

Peter Nicolaysen
2018-11-27 16:08:29 UTC
Og hvad er det her?

"Forstå alting på en måde der er grim for dig selv","Gør alting på en måde der er grim for dig selv","Ødelæg dig selv", "Ødelæg dig selv på en måde der ikke kan opdages af andre",Gør det det er bedst for Karsten Bjørnholt"
.
.
.
"Du må kun bevise ting på en måde der er grim for dig selv", "Du skal bevise du har ret i dine udtalelser"

Oversat til Dansk, Lyv om dig selv på en ødelæggende måde og bevis at de ødelæggende løgnehistorier er sande
på en løgnagtig måde!

Min tissemand har være i min mors vagina
(sandt da jeg blev født!)
Det i parentesen er at bevise ting på en måde der ikke er ødelæggende for mig selv!
(jeg har aldrig gjort sygelige ting med min mor)

Men overståede er bare et eksempel, og emnet, det er det niveau man bliver forsøgt ødelagt på!

Feks.

Opkastfremmende ulækker løgnhistorie, bevis at den er sand på en måde der er grim for dig selv?(grim for dig selv er bevis løgn med løgn)

Hvordan skulle det gøre mig mindre deprimeret?

Og KBjørnholts svinestreg, fortæl det om dig selv, du mest ikke vil at andre ved om dig!

Hvad fanden bilder han sig ind?

Har i set tv-serien, Javel Hr Minister hvor embedsmænd er så ufattelige løgnagtige på en ikke løgnagtig måde at man skulle tro at det er løgn? Jeg har fået den ide, at de gør grin med torturdrevede programmerede mennesker i den tv-serie, efter det jeg har været udsat for, jeg har ellers altid syntes
at den er skide sjov!

Peter Nicolaysen
2018-11-27 18:45:44 UTC
Og hvad husker min huske de husker, udtalelsen fra ham der der befandt sig i min bolig for at gøre ting af værdi for jeg Peter, forbedringer af mit helbred, jeg husker hans sindssyge udtalelse:

"Jeg repræsentere samfundet"

Hvad har i gjort af værdi for jeres Nicolaysen idag, hvilken værdifuld handling har i gjort for det eneste ægte i sandhed ikke underbegavede menneske mellem universet start og afslutning?

Peter Nicolaysen
2018-11-27 22:41:32 UTC
Jeg har besluttet mig for at ryge en cigaret uden filter den 1. Januar 2062!

Jeg er igang med at gøre alle de nødvendige forberedelser, inklusiv at skrive det ned så jeg ikke glemmer det!

Der er så en del andre ting der er nødvendige, og dem er jeg også igang med!