Macron vil forhindre kaos
2018-11-18 19:25:57 UTC
https://www.bbc.com/news/world-europe-46254393

Macron vil forhindre kaos (det kaos der er skabt af EU's
massemigrationspolitik), og mutter Merkel synes det lyder godt.

----

Galninge! :-(
Lyrik
2018-11-19 07:26:15 UTC
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

OK det er så dit bud. Jeg kalder dem:" Iværksættere"!

jens
Isachsen
2018-11-20 12:56:28 UTC
Post by Lyrik
Post by Martin Larsen
[...]
En parallell til barns lek med tændstikker?

Isachsen
Lyrik
2018-11-21 13:26:13 UTC
Post by Isachsen
Post by Lyrik
Post by Martin Larsen
[...]

En leg hvor Norge står udenfor. Vi har en verdensdel med over en halv
milliard europæere. Vi vil gerne konsolidere vores optræden overfor et
diktatorisk USA.

Vi kan gøre det uden dem. Hvornår melder Norge sig ind?

jens