Yeah, Malerhjerne!
Peter Nicolaysen
2019-12-06 18:09:08 UTC
Jeg har fundet en ti krone så jeg kan spise leverpostej toast mens jeg sidder på gulvet!

Der er ingen tvivl om det, der er
billede af hende den onde Jøde der har fået Malerhjerne af at der er klister
på frimærkerne!

Det er ligesom en slags Jule erstatning jeg har fået!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-06 21:08:30 UTC
Jeg har været nede og købe ind med mit Magiske Visa/Dankort som tager penge ud af min konto selvom at banken har lukket og giver forretningen pengene plus nogen fra nets får penge for et eller andet, de har nok lagt ud indtil banken åbner!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 05:19:14 UTC
Jeg har gjort mordforsøg igen, uventet har jeg overlevet pga. den store mængde Kanel jeg har indtaget!

Det er simpelthen fordi jeg er blevet forsøgt gjort til en forbryder inden jeg blev programmeret og torteret og programmeret til at være mest mulig torteret!

Det er alt alt for farligt, hvis at KBjørnholt og BEgeberg har en fungerende tidsmaskine!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 05:51:23 UTC
Prøv og se hende den skeløjede har fået sin egen blue screen så hun kan blive set sammen med mennesker der ser ud som om de gider høre på hende!

Når hun påstår at ingen medlemmer i Folketinget, deres familier og bekendte har fået en erstatning udbetalt fra PF i ansættelses gave, ligeså snart stemmerne var blevet talt op og vælgerne havde valgt dem der skulle have en erstatning fra PF!

https://www.dr.dk/nyheder/udland/mette-frederiksen-paa-top-50-liste-med-greta-thunberg-og-rihanna

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 05:55:18 UTC
I det mindste kunne de have sat en billede af Gadaffi på skærmen!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 06:12:00 UTC
I det mindste er der ingen der har lagt Mongoler ind i hendes stamtræ, noget som den tidligere Statsminister blev udsat for, bare der havde ligget nogle erstatnings kroner på min konto, så
det kunne have været undgået!

Inden han i sindssyge solgte sin kone eller hvad fanden det gik ud på, i det mindste købte han flyverne!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 08:14:26 UTC
Det jeg allerede har været igennem for
at få en erstatning udbetalt, det er noget de fleste: ikke uvågne, ikke programmerede, ikke gjort til at gøre
dem selv ødelagte, ikke er istand til
at gøre!

Og jeg har faktisk aftjent min
værnepligt i 5.Opk GHR!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 08:33:02 UTC
"Sørg for at få en erstatning"

Forstået og gjort på følgende måde!

"Forstå alting på en måde der er grim for mig selv, Gør alting på en måde der er grim for mig selv, Ødelægge mig selv Ødelægge mig selv på en måde der ikke kan opdages af andre, Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"

Forstået og gjort på en måde der er grim og ødelæggende for mig selv!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 12:58:54 UTC
Der er solide beviser fra virkeligheden for at der aldrig kommer til at eksistere Politi/Ordensmagt der er istand til
at manipulere deres omgivelser via entangelment fra egen hjerne af!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 13:18:58 UTC
Og vi skal til og igang med at ødelægge jeres liv!

Fordi at "hævn skal jeg altid have" og "Jeg må aldrig hævne mig på de rigtige"

"Hævn skal du altid have" og "Du må aldrig hævne dig på de rigtige"

Den sidste er en udtalelse fra KBjørnholt som man kan forvente fra en Sadistisk Psykopat!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 13:22:36 UTC
Sygdommen Aids kan i få i gave da jeg blev tretten år gammel!

Og jeg går i seng, kan i have det miserabelt!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 22:55:39 UTC
Det har vist sig at når jeg nu er for gammel til nogensinde at have noget til mig selv i livet(penge og kvinder) at så gør jeg nok bare en tredieve - fyrre unger, det er ikke noget verden overlever af, det er ikke noget d er får menneskeheden til at overleve som den ville hvis at jeg havde haft til mig selv!

Det betyder så, at det virkelig var vigtigere end det fremstod at jeg først og fremmest havde til mig selv end at i nogensinde havde til jer selv, præcis
som det var min holdning da jeg blev programmeret til aldrig at have til
mig selv!

Det betyder så at verden dør med mig!

Og at i var for ubegavede til at
overleve som art, det samme gælder
resten af livet på planeten!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 23:03:47 UTC
Jeg holder jer simpelthen ikke i live når jeg er død og ikke nok med det, så gider jeg ikke rigtig være her!

Formålet med det hele var jo at have til mig selv!

Det kommer så aldrig til at ske i nogen som helst realiteter, dimensioner eller virkeligheder mellem universets start og afslutning!

Det er jo ret ødelæggende især for en upervers homo sapiens af hankøn som jeg, hvis vilje og lyst er bedre kendt som Hell i ge ånden, den Helvedes ismidende Peter's vilje og lyst, uden den var både jeg og resten af menneskeheden blevet åndssvag!

Der var jo ligesom lagt op til st folk bliver smidt i Helvede til højre og venstre hvis de gør forhindringer i vejen for Gud sex'en som var artens eksistens formål!

Men nu er arten så ophørt i alle de mulige fremtiden og eksistere kun i det kvante mekaniske mareridt Helvede hvor i allesammen kommer til at være for altid!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 23:37:59 UTC
Jeg har det fysisk mere behageligt både før og efter de to foregående indlæg i denne tråd!

Det ord betydet noget mere når det kommer fra en person der har været udsat for værst mulig på fysisk følelse!

Det er ikke noget latterligt, dekadent og svanset som hvis at i havde brugt ordet behageligt!

Peter(Tyrens Stjetnetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 23:44:11 UTC
Det betyder ikke at jeg slipper for værst mulig ved at lave et gigantisk hul i planeten eller noget..... Og så bare være en, De ka dent type!

Jeg har prøvet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-07 23:54:54 UTC
Egentlig er jeg kun dekadent i nødstilfælde og nødværge ellers har jeg nogen til det, det er jo også kun nødvendigt hvis at jeg styre folk i hovedet til at gøre mig ødelagt, ustyrlige typer findes egentlig kun i fiktion og så mellem mine øre!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-08 06:52:43 UTC
Ok.... Det er rigtig nok at, i ved, at hvis der er id på posen så er det ikke håndbagage!

Og at Ti Ta Nic, Est On I A, Costa Concordia.....

Men, Alle mine nickname's alle Peter's Nicknames, sat sammen til et navn, Pnic!

Ha i ti også!

Poseidon det ældste af mine nicknames!

Mellemøre betændelse, Spanien, Syv-otte år gammel, fra bunden af swimmingpool til flyvemaskine trykkabine!

Med id på posen!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke, Pose Peter Extraordinaire?
Peter Nicolaysen
2019-12-08 06:56:52 UTC
For folks religion har vi fået ram på Blasfemerne!

Haha!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-08 07:00:19 UTC
I kan også bare få Hollywood film gjort om de katastrofer og massemord i har gjort!

Men det kræver i har gjort nogen!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-08 07:04:43 UTC
2380-8967125572

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-08 14:20:12 UTC
Jeg sidder og indser hvor skide gode karakterer jeg havde i skolen, det var de bedste jeg kunne have uden at blive myrdet!

Jeg burde egentlig være milliardær eller noget hvis den slags betyder en skid!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke, Alfa Nicolaysen by default, AN Peter
Peter Nicolaysen
2019-12-08 14:33:26 UTC
Jeg er begyndt at huske alle de forbrydelser jeg har været udsat for inden programmering, tortur og programmering til at være mest mulig torteret!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-08 15:23:53 UTC
Det har vist sig at det er bedre med mere retfærdighed alligevel, det er ikke retfærdighed vi frygter i det her land men uretfærdighed!

"Vi vil stjæle din rene samvittighed"

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-08 15:37:51 UTC
Så, nogle skumle typer der for at undgå Eu har gjort Hitlerritter over det hele?

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-09 07:04:27 UTC
Gad vide om ham Hitler flyveren er
blevet til hendes nye puddelhund eller puddelhund IK agtige tingest efter Kjærsgaard som var en slags dum puddel!

Hvis ikke puddelhunde Buster havde fået den ide at få hende til at gø på en ond måde i Tivoli så var hun blevet til Kansler!

Den selvsamme Buster der så på sfx i Pinnacle show center boksen(Stargate)
,mens jeg sad og ville af med Murbarakken!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-09 07:17:14 UTC
Og "Hvergang du siger et ord så skal du forestille dig at ordet kommer op i en kasse, hvert ord har sin egen kasse, når en kasse er fyldt så falder der engang imellem et ord ud, du skal sige det ord"

"Du skal tænke i stemmer"

Peter Nicolaysen
2019-12-09 11:13:43 UTC
Det kan være at hun er en Scientolog?
Hun er dum som en Scientolog!

En af deres grimme nat mennesker, der
kun må gå udenfor om natten fordi de er hæslige at se på, så har de som et
forsøg sat hende ind i politik, plejer hun at rende rundt og samle penge sammen og stjæle fra alt og alle for at skaffe penge til hendes ejer?

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-09 15:01:35 UTC
Prøv og se hvor nemt og simpelt alting havde været hvis man havde været en hund eller ligesom jer, så havde man altid haft kællinger og penge!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2019-12-09 15:09:58 UTC
De af jer der ikke har penge og kællinger har selv valgt ikke at have dem, det kan jeg godt forstå at nogen gør!

Men det er sådan at det er, i er jo ikke ligefrem gjort til at gøre jer selv ødelagt!

Ting er anderledes når det der tvinger en til at trække vejret hvis man forsøger at lade være rigtig længe er blevet bildt ind på en meget meget grim måde at der nu er noget ekstra der er nødvendigt udover det sædvanlige for at få en til at trække vejret, det at:

"Forstå alting på en måde der er grim for en selv, Gøre alting på en måde der er grim for en selv, Ødelægge en selv, Ødelægge en selv på en måde der ikke kan opdages af andre, Gøre det der er bedst for KBjørnholt, Kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for jer selv(intet andet), Gøre noget for folks religion og på den måde,i den rækkefølge og med den prioritet forstå og gøre alting!"

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke