Grimt røveri - vidalområdet
2020-07-27 17:17:50 UTC
https://stiften.dk/artikel/to-personer-efterlyst-ferie-i-aarhus-endte-i-vold-og-r%C3%B8veri-p%C3%A5-%C3%A5ben-gade

En 55-årig mand blev kort før midnat da han gik aftentur i midtbyen
udsat for et røveri. I krydset mellem Vibyvej og Åbyvej, blev han
overfaldet af 2 røvere med kniv som sparkede og slog ham.

Østafrikanske af udseende

----

Udvis med spark i r*v
EXLEX
2020-07-27 21:26:56 UTC
[...]
Er det ikke for mildt?

EXLEX
Martin Larsen
Jow, men kan få en cirkus-kanon, der rækker til Afrika?
EXLEX
2020-07-27 23:31:28 UTC
Post by EXLEX
Post by Martin Larsen
[...]
Hvorfor nøjes med en cirkus-kanon?

EXLEX
Ejvind Kruse
2020-07-28 04:46:13 UTC
Post by EXLEX
Post by Martin Larsen
[...]
Hvad så med et i løgene først?
Ejvind Kruse
EXLEX
2020-07-28 14:07:21 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by EXLEX
Post by Martin Larsen
[...]
Det ville jeg kalde en god begyndelse...

EXLEX
Steen Hjortsoe
2020-07-28 15:46:23 UTC
Post by EXLEX
Post by Ejvind Kruse
Post by EXLEX
Post by Martin Larsen
[...]
En fornøjelig diskussion mellem et par rigtige FE-danskere. Man aner dette diskussionsforums egentlige formål: At bekræfte hinanden og bekræfte den danske ukriminelle idyl.

Men hvad med den kriminelle, udanske CIA-ikkeidyl ? Landet er besat, ikke overvåget af CIA. De udfører voldshandlinger mod danskerne. Er voldshandlinger kun voldshandlinger her i landet, hvis de udføres af muslimer eller afrikanere ?
EXLEX
2020-07-28 21:00:58 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by EXLEX
Post by Ejvind Kruse
Post by EXLEX
Post by Martin Larsen
[...]
Jeg tvivler på, at vi er så enige endda.

Men hvis du oprigtigt mener, at formålet med dette forum er som du
beskriver, hvad laver du så her?
Og hvis du mener, at der er findes seriøse argumenter for din
tilstedeværelse, hvorfor tror du da, at jeg indlader mig på debat med dig?
Det er vel næppe fordi jeg ønske bekræftelse....
Hvis dette var tilfældet, så ville jeg nok rette min opmærksomhed
andetsteds - tror du ikke?
Post by Steen Hjortsoe
[...]
Hov?
Udfører CIA nu voldshandlinger mod danskerne?
Det plejer kun at være FE?????
Hvad bygger du denne påstand på?

--
EXLEX
(Der er nu kun 65 dage til den 1. Oktober)
Steen Hjortsoe
2020-07-29 11:11:43 UTC
Post by EXLEX
Post by Steen Hjortsoe
Post by EXLEX
Post by Ejvind Kruse
Post by EXLEX
Post by Martin Larsen
[...]
Det er der et kompliceret og et simpelt svar på.
Det simple: Når den danske stat er ude at myrde, kan man protestere her, men stort set ingen andre steder i medieverdenen.
Post by EXLEX
Og hvis du mener, at der er findes seriøse argumenter for din
tilstedeværelse, hvorfor tror du da, at jeg indlader mig på debat med dig?
Det er vel næppe fordi jeg ønske bekræftelse....
Nej, det er formentlig, fordi FE har udsendt dig med det særlige opdrag at gøre livet lidt besværligere for mig. Dine kolleger, bortset fra tvillingen Ejvind Kruse, gider sjældent henvende et ord til mig. Adskillige af dem har mig angiveligt i kill-filter.

Folk herinde hygger sig med at bekræfte hinanden og er iøvrigt allesammen ganske indlysende FE-agenter. Sådan nogen er som bekendt forlovet med gangsterorganisationen CIA, og det fremgår hver dag larmende tydeligt.
EXLEX
2020-07-29 15:10:10 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by EXLEX
Post by Steen Hjortsoe
Post by EXLEX
Post by Ejvind Kruse
Post by EXLEX
Post by Martin Larsen
[...]
Så det "udvidede svar" er hemmeligt?
Post by Steen Hjortsoe
Post by EXLEX
[...]
Oh?
Ligefrem "allesammen"?
Det må jeg nok sige.
Og med gangster-kontakter?
Uha uha...

Hr. SVR.RF-Hjortsø....
Realiteter er ikke lige sådan noget som trænger sig på, vel?

EXLEX
Steen Hjortsoe
2020-07-29 16:55:49 UTC
Post by EXLEX
Post by Steen Hjortsoe
Post by EXLEX
Post by Steen Hjortsoe
Post by EXLEX
Post by Ejvind Kruse
Post by Steen Hjortsoe
Post by EXLEX
[...]
Det mener min røv, at de gør, i form af directed energy tortur, og det gør satans ondt, iøvrigt over hele kroppen.

Gangstere er forbrydere hele tiden hver dag. CIA's og FE's fælles børnesex- og directed energy tortur-programmer er forbrydelser, og det er de hver dag.

Steen Hjortsø
EXLEX
2020-07-29 22:21:32 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by EXLEX
Post by Steen Hjortsoe
Post by EXLEX
Post by Steen Hjortsoe
Post by EXLEX
Post by Ejvind Kruse
Post by Steen Hjortsoe
Post by EXLEX
[...]
Kan vi få udmeldinger fra andre dele af din anatomi?
Post by Steen Hjortsoe
Gangstere er forbrydere hele tiden hver dag. CIA's og FE's fælles børnesex- og directed energy tortur-programmer er forbrydelser, og det er de hver dag.
Sikkert.... hvis de altså fandtes.
Jeg har nævnt det før - imaginære forbrydelser er det svært at dømme
nogen for.
Hvis du mener, at der ikke er tale om imaginære forbrydelser, så må der
dokumentation til.
Både for at anklage dem og overbevise os andre.

Af en eller anden grund er det fortsat nødvendigt at fortælle dette til
en person med studentereksamen og en uddannelse med en "højere
forståelse".....i hver andet indlæg....
...hvorfor mon?
Post by Steen Hjortsoe
Steen SVR.RF-Hjortsø