En død Peter 2!
Add Reply
Peter Nicolaysen
2020-07-28 09:18:55 UTC
Altså -snip- egentlig vel har ødelæg begået, jeg prøvede at poste det to gange, det her gøre det vel endnu mere...altså der er jo brugt en del regnekraft på det, det jeg postede prøvede at poste var en tilføjelse til det engelske jeg skrev, en addendum med chopsticks og en et ton granitblok og noget om at skulle passe på ikke at få splinter i ansigtet!

Men den er blevet snippet af internet båndbredde guderne styret og dirigeret af ødelæg mellem mine øre!

Det jeg ville skrive var at jeg er lige kommet fri på en logiklås gjort af ødelæg og har dermed fået lov til at indse at grunden til at jeg vakler rundt og huden mangler på mine boller og indersiden af lårene er at jeg har haft plasket noget vand fra min håndvask på min tshirt og bukser, den tilstoppede håndvask på badeværelse er egentlig en slag tre årig cocktail af kemiske våben efterhånden, der er både lidt afløbsrens og altmulig andet!

Da den blev tilstoppet i sin tid var det rent kvante mekanisk den slags religiøse mirakler er gjort af, i det her tilfælde uhyggelighed men ikke helt vodoo fordi der var ikke tvivl om hvem der var den skyldige!

En gennemsigtig plastik hætte på en tandpast tube der i størrelse passer nøjagtig i afløbsrøret faldt ned i det og mine forsøg på at få det op resulterede i at det drejede rund om den lille metal stang der har til formål at skubbe proppen i håndvasken op og ned når man trykker på en anden lille stang på vandhanen, således at den sidder dernede med åbningen opaf
og perfekt blokere afløbet fra håndvasken, jeg har udsat at gøre noget ved det indtil at jeg får hældt nok proteiner på og kommer nok fri på hovedet til enten at få den op af afløbet eller ringe til en vicevært, som jeg på et tidligerre tidspunkt fik til at tage vandlåsen under håndvaske af, da der ikke er særlig meget plads i skabet under håndvasken og desuden løber det over i vandlåsen under bruse nichen i et rør der ligger i væg og eller gulv!

Jeg har fået sår på navlen og det har hjulpet til med at få mig til at konkludere det rigtige og....altså, -Snip- da jeg skulle til at skrive om det her....så det har jo taget et par dage, altså næste generation af den eneste ikke værdiløse linje på planeten bliver måske ligeså kiksede som jeres affald når og hvis jeg får den gjort!

Peter Nicolaysen
2020-07-28 09:32:01 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Og altså.....jeg bliver nødt til at gøre rent...meget, inden jeg ringer til viceværten!

Peter Nicolaysen
2020-07-28 10:24:04 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering, Enhjørringen som er jeg!

Den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok til at holde styr på en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeet,Ærke, Alle alfa males med frontallobes i horn klasse, en jeg ellers havde jeg heddet en Flerhjørring, jeg Allah, hjernen der går ud og påvirker via entangelment!
Peter Nicolaysen
2020-07-28 11:15:25 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Der er fin kommunikation internet mellem ørene fra den dybere liggende regnekraft til bevidstheden via informations kanalen kaldet emotionelle følelser, jeg kan ikke lige huske situationen men jeg kan huske at jeg skulle huske at skrive det!

Der er en del låse på hukommelsen jeg stadigvæk skal have brudt op, med mere vågenhed bliver det nemmere og nemmere!

Peter Nicolaysen
2020-07-28 11:31:06 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Nå ja, det er jo ikke dem der er affald jeg kalder affald...........

ah hvad fanden!

Peter Nicolaysen
2020-07-28 13:50:09 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Så jeg kan godt blive gjort til en Jøde nu, når jeg bare har sådan et hul istedet for en Tissemand!

Det kan være at jeg kan skubbe den ud ved at stoppe en agurk ind i røvhullet?

Peter Nicolaysen
2020-07-28 14:04:42 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Nå, men så får jeg ihvertfald ikke en erstatning for ikke at have og ikke kunne have sex når det nu ikke kan lade sig gøre alligevel!

Peter Nicolaysen
2020-07-28 14:16:18 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Altså det er egentlig både Deprimerende og Traumatiserende men egentlig bare sådan ligesom en fortsættelse af de forgående tyve år!

Peter Nicolaysen
2020-07-28 14:30:28 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Den kom ud igen, hvor heldigt!

Peter Nicolaysen
2020-07-28 14:56:05 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Nå ja, mellem universets start og afslutning kommer der aldrig til at eksistere et menneske der er istand til at manipulere sine omgivelser via entangelment fra egen hjerne af dvs. gøre det der bliver kaldt religiøse mirakler som der ejer noget sølv bestik!

Peter Nicolaysen
2020-07-28 15:15:32 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Nå, jeg vil gå ned og købe ind og så kan i tools, ondskabens horder, psykopat aber, Baaaa vi Alfa Nicolaysen (Bavianer) gøre sådan nogen ting
som i gør derhenne hvor at i gør dem uden at det er i nærheden af mig!

Eller fortsætte med at være nogle protesterende protestanter selvom
at i er skuyldige!

Så i kan få sygdommen aids i gave da jeg blev tretten år gammel!

Og noget ko vid her for nylig!

Peter Nicolaysen
2020-07-29 06:50:31 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Nu jeg husker det, de der signaler mellem en person neurons og glia celler
som der er der når at personen er mest mylig ydmyget,nedgjort og letterliggjort hvor lang tid tror i at en person kan have dem på værst mulig, altså ikke de der 0-10% folk går rundt med og er det mere end det så er der alvorlige fysiske skader men 100% kontinuerligt?

Og der er jo også noget andet, der er jo væsentlig forskel på en sortsmusket sigøjner lort der genetisk er født uden baghoved og så et hvidt menneske med en biologiks supercomputer mellem ørene der har har brugt hele sit liv på at træne og bygge sin hjerne, fordi jeg gjorde RTS og Strategi hver dag da jeg gik i syvende,ottende,niende og endda også tiende klasse i Folkeskolen!

Altså hjem fra skole, ud og køre med aviser,hjem og tænde computeren!

Jeg husker de første RTS´ere fra Westwood, der er det med RTS at de for det meste har flere forskellige brikker at flytte rundt med end der er i skak både typer af brikker og stk antal og så er der et variabelt spillefelt!

Det eneste tidspunkt jeg ikke trænede hjernen var når jeg samlede viden og til at starte med er der jo ihvertfald to aviser om dagen!

Og det er egentlig ingenting, alt det andet er størstedelen!

Peter Nicolaysen
2020-07-29 07:26:55 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Ja det er da -Helt til Grin- når den skyldige ikke forstår forskellen på
at tortere folk og så det at gøre dem til grin, altså....hvis folk er maksimalt til grin på signalerne mellem deres egne neurons og glia celler altså emotionelt, altså...det alene...fandme!

Jeg håber fandme at i dør en horribel død allesammen!

Peter Nicolaysen
2020-07-29 11:52:35 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
E-Tilbuds avisen siger det er Culotte med Brun sovs og Kartofler imorgen!

Peter Nicolaysen
2020-07-29 12:05:36 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Har sovet ordentligt,bedre og er samtidig kommet mere fri på hovedet!

Uruguay Culotten har jeg allerede et fint ovnfast glasfad til når den skal i ovnen!

Men idag er det ferske oksekøds pølser!

Peter Nicolaysen
2020-07-30 15:12:34 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Og lad mig lige snakke på tænken her, i den her tekst til tale verden hvor det virkelig er tænk,tast,tal!

Med ødelæg dig selv installeret mellem ørene og udtalelserne "Du skal være som folk siger du skal være", "Du skal gøre som at folk siger du skal gøre"

så er en udtalelse som feks. du skal være torteret for at have nogen penge eller hvis at du ikke er torteret så har du ingen penge, der er igennem ødelæg og "forstået på en måde der er grim for dig selv,gjort på en måde der er grim for dig selv, ødelæg dig selv"

Hvad nu hvis at offeret arver en milliard?
Eller et patent lige pludselig bliver to milliarder værd?

hvad nu hvis at offeret graver sig fri af torturen eller er bedøvet ud af den? ingen tortur ingen penge, så er der nu en person programmeret til at smide milliarder væk uden at være torteret til det!

Og noget helt andet, i takt med at jeg får min hjerne ødelagt og bliver mindre og mindre begavet, så er det sådan at de ting jeg har forklaret at jeg har været udsat for og som hele tiden ikke har været løgn er folk begyndt at forstå og tro ikke er løgn, det er fordi der simpelthen ikke er regnekraft til at bilde dem ind at det er løgn længere, det er noget med kropssprog,talemåde, fremtoning og alt mulig andet!

Peter Nicolaysen
2020-07-30 16:29:24 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Da jeg kom hjem med Culotten stod der Cuvette på den, men jeg havde besluttet mig for Ribeye Roast istedet som er en slags Højrebs Filet!

"Jeg træffer beslutninger ud fra de informationer der er til rådighed"

Så Culotten er udsat til i overmorgen!

Men den Ribeye Roast bliver gjort som en Culotte!

Peter Nicolaysen
2020-07-31 15:21:35 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
http://youtu.be/b1HZzeqabHY
Der er forbindelse mellem indbrud til del af hjernen der analysere synsindtryk begået af det der tvinger mig til at trække vejret hvis at jeg forsøger at lade være rigtig længe bilt ind på en meget meget grim måde at der nu er noget ekstra der er nødvendigt udover det sædvanlige for at få mig til at trække vejret, det at "Forstå alting på en måde der er grim for mig selv,gøre alting på en måde der er grim for mig selv,ødelægge mig selv,ødelægge mig selv på en måde der ikke kan opdages af andre, Gøre det der er bedst for Karsten Bjørnholt,Kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for mig selv(kun det, intet andet og det på den grimmeste mulige måde), Gøre noget for folks religion og på den måde og i den rækkefølge og med den prioritet forstå og gøre alting"

Altså der er forbindelse mellem indbrud til den af hjernen der analysere synsindtryk og så det ikke at kunne gå, det at vakle rundt som en halvfems årig uden nogen grund heller ikke protein mangel!

Det var blandt andet udtalelsen "Du kan godt glemme alt om din visuelle"
fortolket, forstået og udført på overstående måde ligesom alle de andre ting!

Så for at gøre indbrud til den del af hjernen der analysere synsindtryk er alt selvtillid,selvsikkerhed nedbrudt dybt inde i psyken på en måde der har indflydelse på bevægelse altsammen for at sætte et chikanerende billede eller to ind i den del af min hjerne der analysere synsindtryk og den visuelle del er egentlig ikke længere under min kontrol på nogen måde der betyder noget, der er så enorme reprasalier hvis at jeg bare husker hvorhenne ting står i en forretning og ser det for mit indre øje!

Peter Nicolaysen
2020-08-01 14:28:36 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Dag to i min Kerbal Karriere er jeg igang med, lige nu er det der foregår at sende en Skipper-Poodle til the Mun på ikke helt Gud'heds graden, men det er uden tvivl mere svært end det niveau i spiller på!

Peter Nicolaysen
2020-08-01 18:54:59 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Som man kan se af videoen så når mine Kerbins med sikkerhed frem denne her gang og med lige så stor sikkerhed når de ikke tilbage igen!

Jeg bliver nødt til at bygge noget mere avanceret!

Peter Nicolaysen
2020-08-01 19:41:55 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
http://youtu.be/zVrOTMGwFcw
Jeg bliver nødt til at bygge noget mere avanceret!
Det viste sig at de nok godt kunne have været nået tilbage, den direkte vej ved at bars brænde brænde alt brændstoffet af med næsen rettet mod Kerbin og derefter decouple tank og motor, hvilket jeg gjorde og så mistede jeg min videnskabsmand på eva da han skulle restore de eksperimenter efter han havde hentet data, mit quicksave var fra inden jeg sendte dem afsted!

Jeg sad og indså at de videnskabs point egentlig gjorde det værd at forsøge at få dem tilbage istedet for at lande på Mun!