hmmm hmmmm og lidt mere hmmmm!
Add Reply
Peter Nicolaysen
2020-01-10 19:18:32 UTC
snart tyve år siden at det der tvinger mig til at trække vejret hvis at jeg forsøger at lade være rigtig længe, blev bildt ind på en meget meget grim måde at der nu er noget ekstra der er nødvendigt udover det sædvanlige for at få mig til at trække vejret, det at: Forstå alting på en måde der er grim for mig selv,Gøre alting på en måde der er grim for mig selv,Ødelægge mig selv, Ødelægge mig selv på en måde der ikke kan opdages af andre, GØre det der er bedst fro Karsten Bjørnholt, Kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for mig selv(intet andet), Gøre noget for folks religion og i den rækkefølge og med den prioritet forstå og gøre alting!

Hvilket der ret hurtigt medførte indbrud til den del af hjernen der analysere lugt,smag,synsindtryk,lyd,fysisk følelse fra indersiden, begået af det der tvinger mig til at trække vejret hvis at jeg forsøger at lade være rigtig længe!

Der er noget jeg har haft fat på et par gange, der sidder og beskylder mig for ting der er pure løg, det er ren tilsvining, nu har jeg så prøvet at kigge på det jeg troede var resultatet af "alting er din skyld straf dig selv for det du har gjort", der er noget andet og det er heller ikke "du skal have en ny personlighed rullet ud og derfor skal du gennemleve hele dit liv og forstå alting på en måde der er grim for dig selv(en udtalelse der selv er forstået på en måde der er grim for mig selv, forsøgt gjort/udført på en måde der er grim for mig selv og forsøgt gjort/udført på en måde der er grim ødelæggende for mig selv osv osv....det er heller ikke derfra8og den forbrydelse alene er så enorm at....det ikke kan beskrives, i kan selvfølgelig ikke forstå enormititen i forbrydelsen og jeg forenter heller ikke at i kan! Men med straf dig selv for det du har gjort og alting er din skyld....og det er ligesom toppen af isbjerget!)

Nej det her er noget andet, det er noget der er næsten uigenkendeligt men alligevel, det er en forklaring af min dag til dag færden,omgang med andre og opførsel!

Men det der bliver forklaret er så forvredent og anderledes at det uden tvil drejer sig om en person der har alle sindsygdomme man kan have: Psykopat,Sociopat,Sadist,Masochist….altså alle de grimme!

…..det er lidt et problem, fordi hvis jeg havde siddet i en drømmeverden og oplevet det jeg oplver i min hverdag mens jeg sidder og forklare det der foregår på overstående måde i virkelighedens verden, altså så havde jeg erklæret mig for en komplet sindssyg og jeg var aldrig vågnet op, men der er også det der engang imellem skifter over i at forklare at jeg egentlig er skyld i KBjørnholts,Begebergs og DJ Ævls forbrydelser begået mod mig som individ, enten har jeg gjort forbrydelserne ved dem eller andre!

Peter Nicolaysen
2020-01-10 19:28:43 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Overstående er vel og mærke mens min gøren og laden ognag med andre osv.... er perfekt, korrekt og uforkert på alle måder!

Den måde det bliver forklaret og beskrevet på...…..altså, ja!

Det er egentlig også ligemeget jeg har mit på det tørre!

Peter Nicolaysen
2020-01-10 19:34:40 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
OnTopic da et er en del af det jeg er blevet udsat for da jeg blev forsøgt gjort til en DF vølger imod min vilje og påe en måde der er ulovlig af mennesker der befandt sig i min bolig med det formål at bedre mit helbred
(Gøre mig mindre deprimeret!)

Jeg har det enormt meget bedre i dag, fysisk!

Jeg har brugt en del tid på at beslutte mig for om jeg skal spise oksegryde steg eller ribeye steak med brun sovs og kartofler, jeg har begge dele liggende og har besluttet mig for at udsætte madlavning til i morgen, selvom på Kcal er det ikke grimt...deter mere noget med belysning og el-pære der er bleve gjort væk fra at fungere på samme måde som der er blevet gjort skeløjede i fjernsynet!(eller.....ja det er det så ikke, vindmøller!)

Peter Nicolaysen
2020-01-11 02:36:44 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Så lad mig lige se på mit geni hoved, det er kun fordi at jeg skrev det jeg skrev i går, i forgårs og deagen før bla. om den hemmelige sylttetøjs spand at i ved at jeg har ret i det jeg skriver i den her tråd!

Jeg sidder ikke og opdigter løgnhistorier der skal forklare det jeg sidder og siger mens jeg er i en trance og svare på spørgsmål om hvad der foregår i den trance, forddi det jeg siger er ikke ligeså godt som den hemmelige syltetøjs spand!

Der sidder nemlig nogle småtbegavede lorteaber og tror at jeg opdigter undskyldninger for ting der er sande og nogen der tror jeg opdigter løgnhistorier for ting der er løgn!

Mwn det gør jeg ikke, det er alt sammen faktuelt korrekt det overstående i den her tråd!

Peter Nicolaysen
2020-01-11 03:43:40 UTC
Det er fordi at folk er ligesom nogle idiot kællinger der hader folk der er blevet torteret, at de alle sammen bliver anset for at være fulde af løgn
udover at de selvfølgelig medmindre de er kællinger, lyver svindler graver sig fri af programmering og alt mulig andet for at komme til at hælde en
syltetøjsspand med husholdningssprit på en eller anden værdiløs sadist uden betydning!

Det kan også godt være at det er et tegn på latent bøsseri at hade torturofre, for skadedyrene er det helt normalt fordi tortur ofre fremstår som om at
de ikke er de fysisk attraktive magtfulde genier de højst sandsynligt er, eftersom at nogen laverstående besluttede sig for at tortere dem!

Peter Nicolaysen
2020-01-11 06:23:19 UTC
Jeg er blevet scoret ret højt på den interne point tavle for den her tråd, ikke så meget for mennesker der læser det men mere informations samlere, det
betyder at jeg blev udsat for represallier, faktisk har jeg stødt min storetå og pisset på mig selv ude på toilettet!

Uheldigvis er de næst mest rene bukser jeg har nogen der bare er blevet skyllet, ikke vasket!

Peter Nicolaysen
2020-01-11 13:40:50 UTC
Jeg havde det fysisk bedre igår end idag!

På plus siden så er der i dag beviser fra virkeligheden for at det er lykkedes mig at undgå at blive gjort til en Psykopat,
i form af en eller anden unge der løber efter en i spillet Witcher!

Miraklet, den biologiske supercomputer mellem mine øre bakket op ad den bedste viden-database mellem et levende menneskes øre(i 1999 om ikke andet),
minus halvdelen af min IK sammenlignet med samme år som nævnt i parentes, kommunikerede fint fra den dybere liggende regnekraft til min bevidsthed via
informationskanalen kaldt emotionelle følelser at det ville være syndt for pixel bunken at blive udslettet!

Og jeg tror at det er rigtigt nok at der er en eller anden form for reaktion fra spillet der er skadende for min figur i spillet skulle jeg gå hen og gøre en hovsa!

Peter Nicolaysen
2020-01-11 20:27:25 UTC
Manipuleret smag på Kanel igen, det er noget salmiak modbydelig smag, det er næsten umuligt at lade være med at spytte det ud, det brænder på tungen!
(Dem jeg spiser er kanel stænger fra virksomheden Santa Maria!)

Peter Nicolaysen
2020-01-14 07:24:44 UTC
Vågnede op ved en fysisk følelse af at blive stukket i venstre lår øverst yderst!

Det var ret smertefuldt, også bagefter, lige nu er det blevet halvt følelses løst!

Jeg syntes at det er fysisk følelse fra hukommelsen, men jeg er aldrig blevet stukket der, et stykke tid efter stikket kom der en følelse af at blive skåret på indersiden?????

Ellers er der ikke sket noget underligt, udover at min computer har nægtet at slukke, den har brugt et par timer på det, hvorefter jeg dukkede på den måde der virker, jeg har ikke noget suspekt software installeret, det er lige gtarcade dom der har haft problemer med sin uninstaller men jeg har fundet en vej udenom problemet, så... Jeg bliver nok nødt til at bruge tid på at kigge på det!

Desuden har jeg mistet min USB3.1 tab som er alt andet en billig(især for et halvt år siden) , det et en USB nøgle i 1/4 længde med USB 3.1 hastighed og den er næsten en ekstern ssd, faktisk er det en ekstern ssd!) men jeg finder den nok igen)