Hillary har set lyset
Add Reply
Ejvind Kruse
2018-11-23 08:58:39 UTC
Så mangler vi bare Villy og de andre velmenere:
https://jyllands-posten.dk/international/ECE11025416/hillary-clinton-opfordrer-til-strengere-indvandringspolitik-i-eu

Men tænk hvis det var Trump der havde sagt det samme?!
Så havde helvede været løs.
Ejvind Kruse
ASKF
2018-11-23 10:58:58 UTC
On Fri, 23 Nov 2018 09:58:39 +0100, "Ejvind Kruse"
Post by Ejvind Kruse
https://jyllands-posten.dk/international/ECE11025416/hillary-clinton-opfordrer-til-strengere-indvandringspolitik-i-eu
Men tænk hvis det var Trump der havde sagt det samme?!
Så havde helvede været løs.
Er det mon en strategisk kovending som skal øge hendes popularitet
efter at de har måttet aflyse deres shows, på grund af manglende
interesse?
<https://newspunch.com/bill-hillary-clinton-tour-canceled/>

Med Hillary ved vi jo at hendes holdninger er opotunistiske, da hun jo
selv har sagt til investment bankers på fundraising møde, at hun har
en officiel holdning og en privat, samt at det er den private som hun
handler ud fra.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus
Martin Larsen
2018-11-23 16:20:46 UTC
Post by Ejvind Kruse
https://jyllands-posten.dk/international/ECE11025416/hillary-clinton-opfordrer-til-strengere-indvandringspolitik-i-eu
Men tænk hvis det var Trump der havde sagt det samme?!
Så havde helvede været løs.
Om Merkel siger hun JP's oversættelse:

- Jeg beundrer generøsiteten og medmenneskeligheden hos ledere som
Angela Merkel, men jeg mener også, at Europa har gjort sit, siger Clinton.

- Nu er det på tide at sende et budskab om, at Europa ikke længere kan
give indvandrere et tilflugtssted eller støtte.

Ellers vil indvandringen fortsætte med at være et problem for mange
mennesker, tilføjer hun.

Men det sidste er en falsk "oversættelse" af det noget skarpere:

because if we don’t deal with the migration issue it will continue to
roil the body politic.

Det der er på spil er to forskellige velmenerstrategier:

Blair's (og Merkels) offensive strategi: vi skal gnide racisternes næse
i massiv diversitet

Og Clintons defensive: Nu må migrationen stoppe, ellers kommer det ud af
kontrol.

Og jeg vil tilføje: Og vælgerne vil for alvor opdage at deres politikere
er kriminelle fjolser - og ikke "generøse og medmenneskelige" (very
generous and compassionate)
Martin Larsen
2018-11-23 16:46:57 UTC
Post by Ejvind Kruse
[...]
Glemte link med mere forfjamsket savl fra fru Clinton:

https://www.foxnews.com/politics/hillary-clinton-europe-needs-to-get-a-handle-on-migration-in-order-to-halt-rise-of-rightwing-populists
Vidal
2018-11-24 08:22:57 UTC
https://www.foxnews.com/politics/hillary-clinton-europe-needs-to-get-a-handle-on-migration-in-order-to-halt-rise-of-rightwing-populists
Og desværre har hun ret, Jeg har påpeget det før,
men ingen hører jo efter, og I hører vel heller
ikke efter Hillary.
Vidal
2018-11-24 08:24:50 UTC
Den 23-11-2018 kl. 17:20 skrev Martin Larsen:

[...]
Jeg er ikke velmener, og der har jeg aldrig været,
som jeg ofte har påpeget
Ejvind Kruse
2018-11-24 08:54:16 UTC
Post by Vidal
[...]
Jeg er ikke velmener, og der har jeg aldrig været,
som jeg ofte har påpeget
He he OK, Villy, din gamle citatfusker, det der har Martin aldrig skrevet.
Du er vel ikke begyndt at slække på din principper?
--
Ejvind Kruse