Israel: Vigtigt at støtte diktaturet i Saudi Arabien
Add Reply
Jesper Ørsted
2018-11-03 14:18:11 UTC
<http://www.friatider.se/israel-viktigt-backa-diktaturen-i-saudiarabien>
--
Jesper
There is no place like 127.0.0.1
Lyrik
2018-11-03 20:48:13 UTC
Post by Jesper Ørsted
<http://www.friatider.se/israel-viktigt-backa-diktaturen-i-saudiarabien>
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er grotesk at kalde Saudi Arabien for venner. Israels fobi overfor
Iran er tåbelig. De var meget lettere at komme om ved end Saudi A.

jens
Jesper Ørsted
2018-11-04 23:22:59 UTC
Post by Lyrik
Post by Jesper Ørsted
[...]
Ja, jeg kan ikke se at Saudi-Land er spor bedre end Iran.
--
Jesper
"Barbed wire used properly can be a beautiful sight."
Donald Trump
Steen Hjortsoe
2018-11-06 14:59:25 UTC
Post by Jesper Ørsted
Post by Lyrik
Post by Jesper Ørsted
[...]
Nej, men Jeff Halper kan forklare, hvorfor det nu lige er, at israelerne gerne vil have os alle sammen til at mene, at saudierne er sødere end iranerne, bl.a. i nedennævnte bog:

https://blackwells.co.uk/bookshop/product/War-Against-the-People-by-Jeff-Halper-author/9780745334301
Martin Larsen