Ulveven får for mild dom
Martin Larsen
2020-01-07 15:47:23 UTC
https://www.bt.dk/krimi/ulve-aktivist-i-faengsel-for-haervaerk-og-trusler-min-dom-er-for-mild

40 dages ubetinget fængsel

"Jeg har overmalet en hel by, og der er en hel masse mennesker, der har
haft en holdning til det. På den baggrund synes jeg faktisk, dommen er
for mild," sagde han.

----

Ja, ham kommer vi nok til at høre mere til :-(
Mendoza
Kan man ikke fodre ulvene med ham?
Kim Larsen (BlockNews.net)
2020-01-08 00:05:54 UTC
Post by Martin Larsen
[...]
Uden tvivl. Jeg ville da gerne have puttet ham længere tid i fængsel med
indbygget tvangs-arbejde ud i at fjerne alt hans svineri. Hvor meget mad
han så fik om aftenen skulle så afhænge af hvor flittig han havde været
med skurebørste og afrensningsmiddel. Correctional facility efter
amerikansk forbillede kunne sikkert nok få sat skik på den unge mand.
Han skulle nok være velafrettet efter endt afsoning. Med lidt fornuft
puttet ind under skalden kunne det måske føre til at han fik fjernet
sine pisse-grimme tatoveringer i ansigtet.
--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: ***@gmail.com
Poul Nielsen
2020-01-08 13:35:55 UTC
Post by Martin Larsen
[...]
interessant at der kke er en eneste ulveven her i gruppen, i sku laves
om til hotdogs
Mendoza
Så burde du nedsænkes i flydende kvælstof, køres gennem en flishugger og spredes ud som vækstmedie i skovbunden?
@
2020-01-08 17:36:24 UTC
Post by Mendoza
Post by Poul Nielsen
Post by Martin Larsen
[...]
nej da

han skal bare overnatte i Ulfborg plantage

@
2020-01-08 17:35:37 UTC
Post by Poul Nielsen
Post by Martin Larsen
[...]
jeg har intet mod ulve eller giraffer eller løver eller
krokodiller

hvordan bliver man ven med en eller flere ulve?

mon ikke første betingelse er en helt uovertruffenn tåbelig holdning
til dyr?