Lov, Ret og Uorden!
Add Reply
Peter Nicolaysen
2018-11-04 11:56:50 UTC
Mine skriblerier gennem længere tid, kan nemt undgås, hvis folk ikke gider se dem kan de i deres nyheds læser software højre klikke på et af mine indlæg og vælge bloker afsender!

Mange af mine kommentare og indlæg er et resultat af at blive udsat for en grim vifte og forsøgt programmeret til stemme på et politisk parti jeg ikke bryder mig om, imod min vilje og på en måde der er ulovlig og da det gik galt for de skyldige det at blive gjort til at ødelægge mig selv!

Det er altsammen Ontopic i denne nyhedsgruppe, også hvis jeg om et par år sidder og skriver: Bæ lort kat lygtepæl med den fine Header(som har noget med overskrifter at gøre og intet med at nikke til en fodbold og intet med at nikke skaller i den her sammenhæng)

Cnfiææk Svin abe!

Ontopic det hele!

Peter Nicolaysen
2018-11-04 12:15:56 UTC
For at uddybe overståede bemærkning, jeg husker stadigvæk en små grinende sadistisk psykopat der sidder og smiler nedladende og nedgørende af mig i min egen bolig på min egen sofa ved siden
af mig og udtale: "Du skal gøre alvor af dine trusler"

Mens jeg sidder og slynger dødstrusler ud i alle retninger under ekstrem tortur!

Det var KBjørnholt der var blevet over bevist om at den originale svinestreg fungerede efter planen nok til at den slimede ulækre kujon turde afprøve den!

"Forstå alting på en måde der er grim for dig selv, Gør alting på en måde der er grim for dig selv, Ødelæg dig selv Ødelæg dig selv på en måde der ikke kan opdages af andre, Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt, Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv, Gør noget for folks religion og i den rækkefølge og med den prioritet forstå
og gøre alting"

Det er gjort ulovligt, imod min vilje, og uden min tilladelse i min egen bolig af en person der var der for at afhjælpe en depression, en person hvis definition af tortur er ikke at påføre nogen smerte, men hvis at ofret øjeblikkelig gør selvmord hvis istand til det!

En person der har torteret mig til at jeg sidder og udtaler mentalt som en to årlig, at jeg ikke vil være i live og at jeg vil dø, både mens at det er løgn og mens at det er sandt, fordi jeg er blevet torteret indtil at jeg er blevet torteret ifølge sindssygens egen definition af tortur og derefter udsat for endnu grimmere ting "værst mulig"!

Tror i at jeg er blevet mindre deprimeret?

Peter Nicolaysen
2018-11-04 13:07:34 UTC
Noget helt andet, ville det være ødelæggende for jer at blive standset af programmering i at anskaffe til jer selv 16-25 årige kvinder med det formål at have sex med dem?

Hvad med penge?

Hvad med jeres linje bliver ophørt?
Altså hvis i er det eneste afkom fra en af jeres biologiske forældre?

Hvad hvis i bliver gjort sterile?

Hvad med at få værst mulig installeret mellem ørene?

Ville det så væres jeres ansvar, at gøre noget fir at stoppe den skyldige inden den sindssyge gør det samme ved andre?

Er i så medskyldige måske, når I er blevet programmeret til at gøre det der er bedst for den skyldige?

Ville det være ødelæggende for jer at blive tilbudt en erstatning på 1 øre om ugen i har været udsat for det værst mulige tortur et menneske kan blive udsat for? Plus at blive steriliseret? Og programmeret til aldrig at have sex?

Fordi det er sådan det er i DF Danmark hvis i tør sige sindssyge luderen og hendes aber imod, medmindre i er sorthårede eller har folk der har været i udlandet i jeres familes stamtræ, så bliver i deporteret og må bo i en grisefest på Mallorca!

Hvis i har nogen i familien der vitterlig er blevet født i et andet land, så ligner de sådan nogen der kunne finde på at spytte på folk, det er DF Danmark!

Peter(TyrensStjernetegn)Deprimeret,Ærke,
som aldrig har fået en erstatatning udbetalt for nogetsomhelst i sit liv!
Peter Nicolaysen
2018-11-04 16:22:56 UTC
Nå, det er ligemeget, det er fordi at jeg skrev til PF at jeg ville skyde Statsministeren i knoppen når jeg ikke havde fået en erstatning!

Altså, det er jo det jeg søger en erstatning for!

At blive gjort til at gøre mig selv selv ødelagt mens jeg er istand til at forstå og gøre og mens jeg sørger for at være i live!(det sidste forstå og gjort på en måde der er grim for mig selv og det næstsidste forstået på en måde der er grim for mig selv!) og "Skriv om det"

Det er jo kun ødelæggende for Skribenten!

Når det drejer sig om at "Du skal gøre alvor af dine trusler"

Så er der børnetrue garantien

"Hævn skal du altid have","Du må aldrig hævne dig på de rigtige","Du må kun hævne dig på dig selv og dine egne"(Det er noget med mine globale medbeboere at gøre)

Og Karsten Bjørnholts udtalelse: "Jeg repræsentere samfundet"

Hvilket så gør samfundet det rigtige at hævne sig på, men der er nogen der er en del af samfundet og alligevel ikke, de umyndig, Børne!

Det er så Sat Af Nicolaysen Entusiasternes børnetrue garanti!

Når at Karsten Bjørnholt repræsentere samfundet, så er Statsministerens en fin en at skrive man skyder knoppen af, i takt med frigravning!(i skulle se hvad jeg har skrevet om Kongehusets medlemmer!)

Det er jo ødelæggende for Skribenten og Statsministeren er i live endnu!

Så jeg har ikke gjort alvor af mine trusler!

Noget andet er, prøv og tænk hvor ødelæggende det ville være hvis at Kærsgård virkelig var en dum luder, så ville jeg blive overfaldet af hendes luder kal's gorillaer(Ødelagt ville jeg blive!)

Overståede er næsten en slags trussel om at gøre hende til en dum luder på egen hånd, ser man på tingene!

Peter Nicolaysen
2018-11-04 17:09:53 UTC
Det er meget dårligt, at det er om Fredagen lige inden, at jeg bliver informeret om at jeg skal i retten!

Det er ligesom om at det er en stor orkestreret ødelæggelse af Hjørneringen for at bevise jeres uduelighed, jeg har lige opsagt min indbo forsikring hvori der sidder en retshjælp tingest der betaler for advokater, men jeg kunne forstå på ham fra Tryg at den virker
frem til første halvdel af December!

Det er meget kort tid til at finde advokater der ikke er styret af ødelæg
og er så tomhjernede at de bliver skeløjede bare vinden blæser!

Jeg har bare fået sådan en søm holder advokat, der skal gøre sig nyttig til
min korsfæstelse eller noget.

Peter Nicolaysen
2018-11-04 17:22:19 UTC
Karsten Bjørnholt har jo trods alt siddet her i min bolig og uden min tilladelse og imod min vilje, siddet og gjort brug af ulovlig programmering han selv ulovligt har placeret mellem mine øre, da han han gav mig besked på at:

"Du skal sniffe lightergas,Køb et billede og hæng på væggen ved siden af dit fjernsyn,Gå over og slå din mor og tag et billede af det, hver gang du siger et ord skal du forestille dig at ordet kommer op i en kasse, hvert ord har sin egen kasse, når en kasse er fyldt så falder der engang imellem et ord ud du skal sige det ord"

(et stykke tid senere sidder jeg og lyver i retten ude i Viborg i uvågen tilstand, og påstår at jeg har slået hende, fordi det er indforstået at ellers bliver hun myrdet og jeg får skylden)

Jeg har nøjes med at råbe af hende og var ved at blive slået med en glas karaffel!

Peter Nicolaysen
2018-11-04 21:24:48 UTC
Det er lang tid siden at jeg blev gjort til at gøre mig selv ødelagt, da mennesker der var i min bolig for at behandle en alvorlig depression, istedet forsøgte at gøre mig til en vælger af det politiske parti DF, imod min vilje og på en måde der er ulovlig og da det gik galt for de skyldige gjorde mig til at gøre mig selv ødelagt!

Det der tvinger mig til at trække vejret hvis at jeg forsøger at lade være rigtig længe, bildt ind på en meget meget grim måde, at der nu er noget ekstra der er nødvendigt udover det sædvanlige for at få mig til at trække vejret, det at:

"Forstå alting på en måde de er grim for mig selv, Gøre alting på en måde der er grim for mig selv, Ødelægge mig selv, Ødelægge mig selv på en måde der ikke kan opdages af andre, Gøre det der er bedst for Karsten Bjørnholt, Kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for mig selv, Gøre noget for folks religion og i den rækkefølge og med den prioritet forstå og gøre alting"

Og...Det har været grimt, og jeg har søgt en erstatning for det og ikke fået nogen!

Der var optræk til at nedgøre og ydmyge mig ved at udbetale et beløb som er en hån og en tilsvining og jeg sagde
Nej Tak!

Det er så mange år af mit liv fra midten af tyverne til nu hvor jeg er femogfyrre der er blevet ødelagt, at..... Altså,
Nej nej, det går ikke...det går ikke!

Peter Nicolaysen
2018-11-05 13:42:14 UTC
Her er en kopi af en mail jeg har sendt til min forsvarer!

---
Hej

Jeg glemte at nævne at jeg har fået det indtryk at PF forsøger at afpresse mig til at acceptere en meget lille erstatning og hvis jeg nægter, prøve at få mig dømt for det jeg søgte en erstatning for, som blandt andet indeholder at jeg via en grim vifte blev programmeret til at "Gøre mig selv ødelagt", "Skrive om det" begge dele forstået og gjort på en måde der er grim og ødelæggende for mig selv!

Det er lidt som hvis jeg søger en erstatning for at blive skadet på det ene ben og derefter bliver forsøgt dømt for at halte, hvis jeg ikke acceptere at få en meget lille erstatning udbetalt, istedet for den jeg burde have!

Mvh
Peter
Nicolaysen
Tlf. 31421679
Cpr 250473-1459

---

Eftersom jeg stoler en skid på andres evner til at gøre "ikke ødelæggende" ting og handlinger for mig som individ, har jeg postet den her besked og dermed arkiveret beskeden offentligt!

Bare for at se om det kan få min søm holder, til min korsfæstelse til at virke bedre!

Peter Nicolaysen
2018-11-05 13:47:03 UTC
Her er en kopi af en mail jeg har sendt til min forsvarer !

----
[...]

Eftersom jeg ikke stoler en skid på andres evner til at gøre "ikke ødelæggende"ting og handlinger for

Peter Nicolaysen
2018-11-06 16:14:01 UTC
Nå, jeg skal have noget at spise og så skal jeg lige have vasket noget tøj, og så i retten imorgen, det er jo sjældent at folk der skylder en penge hiver en i retten fordi de ikke forstår tingene ordentligt!

Så jeg skriver lige sådan kortfattet i grove træk imorgen aften, hvad der har foregået, hvis jeg husker det!

Peter Nicolaysen
2018-11-07 14:53:05 UTC
I korte træk!

Den største tyr i universet med sine horn snurre rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærske nok til at holde styr på, en kante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Så på billeder af sin telefon, og indrømmede at have skrevet den mail der blev vist på skærmen!

Og fortalte at PF skylder penge, nægtede at betale og at det er forkert at forsøge at få nogen dømt for at halte mens de søger en erstatning fordi nogen har gjort benskade, efter de haltende har sagt nej tak til en alt for lille erstatning, en erstatning der er nedgørende og ydmygende!

Peter Nicolaysen
2018-11-07 23:33:22 UTC
Jeg er blevet bestjålet ud af et folie ark Pycnogenol eller gået i søvne og smidt dem væk!

De er alligevel omkring tre
kroner stykket i et folie arm med
tredive stk. i!

De manglede idag da jeg skulle i retten, så jeg sad derude med kanel kapsler i lommen!

Den eneste grund til at jeg skriver om det er selvfølgelig det jeg har været udsat for, plus den statue udeforan!