Flere døde ved terror-generalens begravelse
2020-01-07 10:07:42 UTC
https://www.bbc.com/news/world-middle-east-51015795

Flere blev trampet ihjel i mylderet ved terror-MSM-darlingen Qasem
Soleimanis begravelse

----

Ja, de forstår at begrave deres døde med fynd og klem ;-)
Lyrik
2020-01-07 17:01:39 UTC
[...]

Ja, jeg husker de tabte Ayatollah Khomenei på jorden!

jens
Martin Larsen
2020-01-07 17:32:08 UTC
Post by Lyrik
Post by Martin Larsen
[...]
Der var i hvert fald nogle der kravlede ned i kisten til ham.
Massehysteri som er så langt fra hverdagen i Hinnerup, at vesterlændinge
ikke fatter det.