10% af den amerikanske befolkning har en IQ på under 83.
Add Reply
Lyrik
2018-11-05 13:01:06 UTC
Du kan ikke fungere i nogen samfundsfunktion på en meningsfuld måde hvis
du er under 83% IQ!

Amerikansk militær kan heller ikke bruge dig.
Der er ingen meningsfuld tilværelse for dig.

Hvad kan USA og vi selv gøre ved det?

jens
Vidal
2018-11-05 13:46:04 UTC
Post by Lyrik
[...]
Smide muslimerne ud? Det plejer jo eller at være løs-
ningen på alting.

Eller have en god socialomsorg, så også de dumme kan få
et meningsfyldt liv.
Lyrik
2018-11-05 14:59:53 UTC
Post by Vidal
Post by Lyrik
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Der er ikke 10% Muslimer i USA! Ideen er jo at mennesker skal bidrage
til samfundet. Hvordan kan IQ under 83% bidrage? Du sendte mig en video
hvor en neger ikke kunne støvsuge fordi han ikke kunne forstå at
støvsugerslangen skulle kobles til motoren. Hvad kan man tilbyde ham af
job? Bomuldsplukning?

Måske frugtplukning?

jens
b***@gmail.com
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by Lyrik
Post by Vidal
Post by Lyrik
[...]
Jeg har da heller aldrig set en støvsuger hvor motoren skulle
forbindes med en støvsugerslange.
Normalt vil den få strøm via en ledning som er forbundet til elnettet.
Så den kan lave vaccum i en beholder som man så kan koble en
sugeslange til der dermed kan suge støv op i beholderen..
Bjarne
Vidal
2018-11-06 08:06:31 UTC
Post by Lyrik
Post by Vidal
Post by Lyrik
[...]
I et agrar-samfund er der mange opgaver der ikke fordrer
en højere intelligens. Og såmænd også lodning af kompo-
nenter på et kort. Der kan det vel ligefrem være en
fordel ikke at være for klog? Det er et bidrag til samfundet,
til din computer f.eks. som 83 %erne kan bidrage til, tror
jeg.

Jeg må erkende, jeg ikke ved hvad en IK på 83 indebærer af
problemer.
Post by Lyrik
Du sendte mig en video
hvor en neger ikke kunne støvsuge fordi han ikke kunne forstå at
støvsugerslangen skulle kobles til motoren.
Jeg har ikke sendt dig nogen video? Det må være en anden?
Er der nogen, det udgiver sig for at være mig? I videoer
af den type, er det ofte strømmen der ikke er tilsluttet,
har jeg læst.
Post by Lyrik
Hvad kan man tilbyde ham af
job? Bomuldsplukning?
Bomulden skal/skulle jo også plukkes.
Post by Lyrik
Måske frugtplukning?
Ja. Og også æbler og kirsebær og tomater. Det er jo
ikkeopgaver, der kræver den store intelligens, men
kun lidt vilje til at overleve.

Peter Nicolaysen
2018-11-05 16:51:09 UTC
Øge indsatsen mod ulovlige stoffer!

Og ti procent virker lige i overkanten!

b***@gmail.com
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by Lyrik
[...]
Ja du må have et hårdt liv men vi har da institutioner der kan
hjælpe din slags.
Du kan sagtens få et godt liv selv med dine evner er jeg sikker på.
Spørg din værge til råds han har pligt til at hjælpe dig.
--
Bjarne