Et noget brunligt retslokale - vidalområdet
2020-01-10 11:57:51 UTC
https://stiften.dk/artikel/skud-og-knivstikkeri-fire-m%C3%A6nd-sigtet-for-fors%C3%B8g-p%C3%A5-manddrab

Fire mænd blev fredag formiddag fremstillet i grundlovsforhør ved Retten
i Aarhus, hvor de var sigtet for forsøg på manddrab i forbindelse med et
overfald 4. januar.

*Intens stemning*

Stemningen i retssal 13, hvor de fire unge mænd blev fremstillet, var
intens, ikke mindst på grund af en stor mængde tilhørere, der langt fra
var tilfredse med rettens beslutning om at lukke dørene. Flere af dem
var i familie med de tiltalte

----

Det er heldigt at vi har ressourcer til disse farverige optrin ;-)
Steen Hjortsoe
2020-01-10 13:22:19 UTC
[...]
Hmh, lukkede døre og holde offentligheden udenfor.
Er der et lignende, tilbagevendende problem i Martin-området (Sandagergaard og omegn) ?
Ejvind Kruse
2020-01-11 10:12:08 UTC
[...]
Ingen gider spile tiden på harmonisk familieliv! Folk ser krimier hver
dag. Helst svenske.
Tænk hvor du ville kede dig uden de daglige islamiske optrin som krydrer
din blege røv!?
Er du ikke blevet en kende hellig, efter du fraflyttede storstaden?
Jeg mindes da ellers nogle ret harske indlæg fra din pen,
angående muslimers gøren og laden.
Ejvind Kruse
Martin Larsen
2020-01-11 10:54:48 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by Martin Larsen
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[...]
Jeg er glad for at Lyrik her i det nye år spiller med sin inderste
persona - den jødehadende stalinist - frem for al den mere skingre
forstillelse
Vidal
2020-01-11 12:29:07 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by Martin Larsen
[...]
Jeg tror ikke Lyrik er stalinist. Stalinismen døde da Karen Jepsersen
og Ralf gik ud af politik.
Ejvind Kruse
2020-01-11 14:40:14 UTC
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
Post by Ejvind Kruse
Post by Martin Larsen
[...]
Tror du ikke også, at du er meget Ralf og Karen fikseret?
Ejvind Kruse
Steen Hjortsoe
Gik de ud af politik ?
Vidal
2020-01-12 07:50:07 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
Post by Ejvind Kruse
Post by Martin Larsen
[...]
Nej, undskyld. Stalinismen døde da Karen Jespersen og Ralf Pittelkow
forlod den.

Pudsigt nok globalt. Der må finde en særlig slags synkronisering sted,
globalt? Jeg tror som sædvanligt, det er Gud og ikke sære elektronisk
inducerede tiltag.

J. Nielsen
2020-01-11 11:09:12 UTC
Ingen gider spile tiden på harmonisk familieliv! Folk ser krimier hver
dag. Helst svenske.
Svenske krimier er så forudsigelige og politisk korrekte at det gør
ondt. Jeg gider dem ikke.
--
-JN-