sandheden om brexit
Add Reply
Joakim von And
2018-11-21 10:50:32 UTC

Lyrik
2018-11-21 13:20:52 UTC
Post by Joakim von And
http://youtu.be/uF50ZfNajHA
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Sandheden? Du mener en ung mands diktatoriske dagdrømme?

Det er jo en fordel at UK på den lange bane aftager Danish Bacon uden at
skulle betale told ovenpå.

Hvad er den politiske stilling til Brexit i Israel?

jens
Joakim von And
2018-11-21 15:21:33 UTC
Post by Lyrik
Post by Joakim von And
http://youtu.be/uF50ZfNajHA
Sandheden? Du mener en ung mands diktatoriske dagdrømme?
Det er jo en fordel at UK på den lange bane aftager Danish Bacon uden at
skulle betale told ovenpå.
Jeg gaetter paa at Danish bacon ikke stod foerst paa dagsordenen da briterne gik til stemmeurnerne.
Fisk. Israel har andre og mere vaesentlige problemer at forholde sig til.
Lyrik
2018-11-21 15:56:36 UTC
Post by Lyrik
Hvad er den politiske stilling til Brexit i Israel?
Fisk. Israel har andre og mere vaesentlige problemer at forholde sig til.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kan du fortælle lidt om dem?

jens
Martin Larsen
Muha
Lyrik
2018-11-22 11:07:51 UTC
Post by Lyrik
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Han siger jo ikke noget! Kan du se han siger noget? Jeg tror han ligger
under et kollektivt jødisk forbud imod at afsløre deres planer! Hvad
tror du det skyldes at han ikke siger noget,-at jøder aldrig siger noget?

jens
b***@gmail.com
1970-01-01 00:00:00 UTC
Post by Lyrik
Post by Lyrik
[...]
Er du jøde hader.?
Bjarne
Lyrik
2018-11-22 18:41:33 UTC
Post by b***@gmail.com
Er du jøde hader.?

Jeg er heller ikke Svensker hader eller Indianer hader. Had er en grim ting.

jens