Det er ligesom i gamle dage!
Add Reply
Peter Nicolaysen
2018-11-26 20:09:24 UTC
Bare mig og min underbevidsthed, Os Ama Bin Lad en, Risret og Airport city!

Mig der tuder Deprimeret hele tiden, og de mentalt svagelige styret i hovedet til at stemme DF!

Storhedstiden i mit Terror Emperie og jeg Emperator Peter igang med ting, folk tror er løgn, uden noget er sjovt nogen steder!

Peter Nicolaysen
2018-11-26 22:28:55 UTC
Nå, men jeg den mest magtfulde Ateist i universet, Alfa Nicolaysen by default, den eneste der er tilbage af min linje, alt selvtillid, selvsikkerhed, dominans og selvværd stripminet ud af det neurale netværk mellem mine øre, en alfa male sat af livet inden det gik igang, Sat A Nicolaysen som jeg selv blev lidt træt
af som fireogtyveårig, ham der hvis efternavn blev stavet forkert af Præsten på dåbsattesten og stadigvæk er det, egentlig rigtigt fra min egen synsvinkel!

Det der tvinger mig til at trække vejret hvis at jeg forsøger at lade være rigtig længe, bildt ind på en meget meget grim måde at der nu er noget ekstra der er nødvendigt, udover det sædvanlige for at få mig til at trække vejret, det at:

"Forstå alting på en måde der er grim for lig selv, Gøre alting på en måde der er grim for mig selv, Ødelægge mig selv, Ødelægge mig selv på en måde der ikke kan opdages af andre, Gøre det der er bedst for Karsten Bjørnholt, Kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for mig selv, Gøre noget for folks religion og i den rækkefølge og med den prioritet forstå og gøre alting"

Hvilket betyder underbevidstheden er beslaglagt og derfra er der gjort indbrud til den del af hjernen der analyser, synsindtryk, smag, lyd, lugt, fysisk følelse!

Så jeg sidder her med mine Prince cigaretter og gør ikke skeløjede i fjernsynet, men manipulere signalerne mellem folks neurons og glia celler eller gjorde, til at tro jeg siger sandheden hvis jeg lyver eller at jeg lyver hvis jeg siger sandheden, alt efter hvad der er mest ødelæggende for jeg selv som individ, er det mest ødelæggende for jeg som individ, hvis folk tror at jeg lyver eller hvis de tror jeg siger sandheden når jeg udtaler ting som feks. Vand er vådt?

Jeg AN Peter, Deprimeret, Ærke er så
klar som jeg kan være til den evige ubehageligheder, det kvante mekaniske mareridt Helvede og det at blive udsat for det jeg minimum vil når jeg minimum vil det, for altid!

Jeg skal bare lige først nå at prøve alle mulige gode ting i livet, og nej hvis jeg var en sadist, så havde jeg ikke haft nogen horn!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering, Enhjørringen som et jeg!

Den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!