Nå, fint!
Add Reply
Peter Nicolaysen
2020-01-04 03:07:23 UTC
Har fået det fysisk bedre!

Nu skal vi bare bygge en anti-matter regn maskine for at undgå at
falde i Solen og få Månen i hovedet!

Cote de Bøf i et par dage, T-Bone Steak og i morgen Oksemørbrad,
brun sovs og kartofler!

b***@ydicon.dk
2020-01-04 03:14:53 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Pas nu på med det antimatter.
Bjarne
Peter Nicolaysen
2020-01-05 07:19:41 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]
I mangel på overstående undertryks maskine, går jeg ned og køber nogle cigaretter!

Peter Nicolaysen
2020-01-05 18:11:28 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
på plus siden så er der tegn på at det der tvinger mig til at trække vejret hvis at jeg lader være rigtig længe bildt ind på en meget meget grim måde at der nu er noget ekstra der er nødvendigt udover det sædvanlige for at få mig til at trække vejret, det at:

"Forstå alting på en måde der er grim for mig selv,Gøre alting på en måde der er grim for mig selv, Ødelægge mig selv, Ødelægge mig selv på en måde der ikke kan opdages af andre,Gøre det der er bedst for Karsten Bjørnholt,Kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for mig selv(Intet andet for mig selv), gøre noget for folks religion og på den måde, i den rækkefølge og med den prioritet forstå og gøre alting"

Altså, den sidder og er begyndt at have større respekt for mig end naraber i raseri, Sadistiske naraber i raseri har været ensbetydende med at jeg bliver aflivet igen og ikke nødvendigvis genoplivet igen, hvis jeg ikke gør som de kræver uanset havde min bevidsthed end vil og siger!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimereet,Ærke
Peter Nicolaysen
2020-01-06 00:15:11 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
På det med frigravning, overstående det med forstå,gører og ødelæg, indbrud til den del af hjernen der analysere lugt,smag,lyd,synsindtryk,fysisk følelse, logik og forestillings evne lagt i et jerngrab fra indersiden......altså alt det det lort, alle de historier kørt i gang i forestillingsevnen dengang, startet af ord,udtalelser og sætninger, enorme mængder af ting begået af en torturdrevet kreativitet og forestillingsevne der aldrig har fejlet noget...……….altså det har været et problem at se tv-serier og film i mange år, udtalelsen du må ikke kunne kende forskel på fiktion og virkelighed har ikke hjulpet!

Der bliver løbende identificeret mønstre og sammenhænge i film og tv-serier udover virkelighedens verden, der af selvsamme Ødelæg har været brugt i forsøg på at bilde mig ind at jeg sender informationer ned i fortiden, effekt før handlingen der føre til effekten og lignende lort.....med 50% af min IK manglende fra min bevidsthed har det været lidt nemmere at prikke huller i mit skepsis panser, der har været brugt enorme mængder af regnekraft mellem mine øre på at forstærke manipulation af bevidtshed og logik til løbende at skabe situationer hvor noget bliver identificeret som....det der er kun muligt hvis at det umulige er sket, igen og igen og igen....fælder der gør at når jeg graver mig fri støder jeg på flere beviser osv osv!!!

altså....krøllet logik, logik krøllet af regnekraft samtidig med at jeg har hævnet mig lidt ved at krølle folk logik mildt med mine skriblerier!

Peter Nicolaysen
2020-01-08 22:45:47 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Det er blevet lidt et problem at se på tv-serien Travelers af overnævnte grund!

Så jeg holder nok en pause i mit kiggeri på den,
jeg er kommet til sæson 2 afsnit 12 som jeg ser færdig!

Peter Nicolaysen
2020-01-09 14:18:15 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Jeg har spist god mad for første gang i 20år!

Det blev kartoffelmos, med skært kød, hvid mælkesovs og brun sovse pulver der slap igennem til smags sansen!

Det er en enorm smag på sovsen ogsom selvom den blev lidt branket!

Peter(Tyrens Stjernetegn)