Kom lad os brokke os.....
Add Reply
EXLEX
2020-07-24 23:41:22 UTC
...det' alligevel det vi har det bedst med...

https://www.bt.dk/forbrug/dansk-turistattraktion-bestormet-fuldstaendig-uforsvarligt

EXLEX
Ejvind Kruse
2020-07-29 08:25:54 UTC
Post by EXLEX
...det' alligevel det vi har det bedst med...
https://www.bt.dk/forbrug/dansk-turistattraktion-bestormet-fuldstaendig-uforsvarligt
Jeps, intet er for småt eller ligegyldigt:
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/vrede-mod-populaer-lakrids/8219365
Ejvind Kruse
J. Nielsen
2020-07-29 12:06:49 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by EXLEX
...det' alligevel det vi har det bedst med...
https://www.bt.dk/forbrug/dansk-turistattraktion-bestormet-fuldstaendig-uforsvarligt
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/vrede-mod-populaer-lakrids/8219365
Fra artiklen:
"Man bør ikke spise andre mennesker, siger hun til Aftenposten."

"hun" er nøgleordet her. Jeg holder meget af kvinder, men det var en
alvorlig fejltagelse at de fik stemmeret.
-JN-
EXLEX
2020-07-29 15:14:46 UTC
Post by J. Nielsen
Post by Ejvind Kruse
Post by EXLEX
[...]
Nu står verden da ikke længere.....
Stemmeret til kvinder???
...hvad de dog finder på.

Hvad bliver det næste?
...ligeret?

EXLEX
Peter Nicolaysen
2020-07-29 17:21:24 UTC
Post by EXLEX
Post by J. Nielsen
Post by Ejvind Kruse
Post by EXLEX
[...]
Jeg sidder her i mit internationale Jødehaderi og indser hvor heldigt det er at jeg har undgået at blive til en Nationalist og Socialst i modsætning til DF´s vælgere!

På en eller anden måde er DF en slags Jøde forening, der burde pakkes ind i Jødegas også kendt som en beskyttende atmosfære sådan en som kødprodukter bliver pakket ind i for at undgå utøj!

Peter(Tyrens stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Martin Larsen
Feminine mænd (kl & vd) og børn under 50
EXLEX
2020-07-29 23:28:46 UTC
Post by EXLEX
Post by J. Nielsen
Post by Ejvind Kruse
Post by EXLEX
[...]
jaah...
Eller legalisering af homoseksuelle og kommunister.

...måske ligefrem acceptabelt at melde sig ud af folkekirken?

EXLEX
Ejvind Kruse
2020-07-30 03:47:47 UTC
Post by EXLEX
Post by J. Nielsen
Post by Ejvind Kruse
Post by EXLEX
[...]
Halvnøgne kvinder væk fra væggene?
https://fyens.dk/artikel/t%C3%B8mrermester-halvn%C3%B8gne-kvinder-p%C3%A5-v%C3%A6ggen-er-diskriminerende
Ejvind Kruse
EXLEX
2020-07-30 07:16:58 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by EXLEX
Post by J. Nielsen
Post by Ejvind Kruse
Post by EXLEX
[...]
Åhnej... en dame som føler sig krænket!

Krisestyring og forsvaret operative stabe på benene!
*HER* er en sag.

Sjovt nok mener hendes kollega, at det ikke er noget problem.

"- Hvis man vil blive stødt af dem, kan man selvfølgelig godt blive det.
Jeg er personligt af den holdning, at det ikke generer mig på nogen måde."

Det må altså være et spørgsmål om VILJE til at blive krænket.
https://fyens.dk/artikel/kvindelig-t%C3%B8mrer-kalendere-med-afkl%C3%A6dte-kvinder-generer-mig-ikke

EXLEX
Martin Larsen
2020-07-30 10:18:26 UTC
Post by EXLEX
Det må altså være et spørgsmål om VILJE til at blive krænket.
Lidt slimhindekontakt, som salig BW ofte sagde om krænkelser

J. Nielsen
2020-07-30 07:50:06 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by EXLEX
Hvad bliver det næste?
Halvnøgne kvinder væk fra væggene?
https://fyens.dk/artikel/t%C3%B8mrermester-halvn%C3%B8gne-kvinder-p%C3%A5-v%C3%A6ggen-er-diskriminerende
Og igen:

"Kalenderne er en forholdsvis simpel ting at tage fat i", siger Trine
Callesen.

Det er helt fint, men det stopper jo ikke med kalenderne på væggen i
skurvognen. Næste punkt bliver samtaleemnerne ved frokosten - og således
vil det fortsætte...

Jeg gad vide hvor mange af de politisk korrekte tiltag vi ser fra
erhvervslivets side i disse år er startet af inkompetente "kvote
kvinder" i bestyrelserne.
--
-JN-