Næsten alle var indvandrere
2018-11-29 10:46:57 UTC
https://denkorteavis.dk/2018/49-anholdt-i-stor-svindelsag-45-var-udelandsk-herkomst/

Næsten alle var indvandrere: Politiet anholdt 49 i stor sag om svindel
med skat og moms

----

Kan det passe ;-)
Vidal
2018-11-29 12:00:38 UTC
[...]
Jeg ved det ikke. Men jeg vil da meget hellere have
gode, kristne, danske kriminelle.
Lyrik
2018-11-29 16:31:01 UTC
Post by Vidal
Post by Martin Larsen
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Når et fejlslaget land sender deres fejlslagne befolkning på vandring
til vesten, så bliver disse ved ankomsten ikke tændt af en begejstring
for demokratiet. De tager alle deres fallerede synspunkter med til det
nye land.

I Pakistan er regeringen en fjende som man skal snyde og bekæmpe.

Den opfattelse tager de med hertil Danmark hvor de fører deres synspunkt
ud i livet.
Folketinget er en fjende der skal snydes og bekæmpes. Derudaf fødes et
kæmpesnyd som vi næppe har set magen til.

Det er jo sådan at når de møder en dommer i Danmark, så har han svært
ved at forstå snyd i den størrelsesorden. Han tvivler simpelt hen på at
nogen kan opføre sig på den måde i Danmark!
Selv konfronteret med bedragerierne, nægter han at tro sine egne sanser.

Vi skal have pakistanere ud af Danmark!

jens