Rystende ting i Anchorage!
Add Reply
Peter Nicolaysen
2018-11-30 22:40:20 UTC
Testosteronbåden Skib Alfa Shiva annoncere at det er slut med at
ligge for anker!

Peter Nicolaysen
2018-11-30 22:41:46 UTC
7 På Richter Skalaen!

Peter Nicolaysen
2018-11-30 22:50:18 UTC
"Du skal advare folk om det du foretager dig inden du gør det"

Så der er blevet kastet med de første og de største, dinosaurerne er blevet udslettet, det er slut med de store landdyr, de kan ikke bære deres egen
vægt længere, månen har fået lyst til at gøre som et æble gør når det falder til Jorden og det bliver i sandhed meget varmt når den ikke heldige Peter, ikke med resterne af ødelæg dig selv installeret mellem ørene, men mere
den Helvedes givende Peter den
Hell i ge Peter Deprimeret,Ærke falder død om, Elefanterne Girafferne og Flodhesten er nu de største og de tungeste af landdyrene, de kan ikke blive større og tungere så kan de ikke bære deres egen vægt, det ville ellers være en fordel for dem når det drejer sig om at overleve rovdyr og rivaler, men det går bare ikke, de kan ikke blive lige så store og tunge som Dinosauerne!

Foranderen og Ødelæggeren, favoritridedyr mit Stjernetegn, lynende hurtig med min damaru, min timeglasformede tromme, Peters tromme!

Jeg så nyheden om Jordskælvet på Ekstrabladet må det have været!