IS angriber igen soldater i Niger
2020-01-09 23:27:29 UTC
https://www.nytimes.com/2020/01/09/world/africa/niger-soldiers-killed.html

NIAMEY, Niger - Formodede islamiske militante dræbte mindst 25 soldater
torsdag i et angreb, der kom kun en måned efter det værste jihadistiske
angreb på militæret i år, sagde embedsmænd.

Angrebet, som også efterlod snesevis af militante døde, blev udført i
byen Chinagodrar, på Niger's urolige grænse med Mali. Der var ingen
øjeblikkelig påstand om ansvar, men angrebet bar kendetegnene for en
gruppe med tilknytning til den islamiske stat, der tog ansvar for et
baghold i december ved en militær forpost nær byen Inates.
Peter Nicolaysen
2020-01-10 00:35:12 UTC
[...]
Der kan man bare se!

Jeg har ondt i mit venstre lår fra hvor nogen lagde en tændt loddekolbe på et eller andet tidspunkt mens jeg ikke kunne bevæge mig frit, uvågen i Humlehaven 27 for snart tyve år siden, der er ingen ar eller skader at se!

med alle de giftigheder jeg har været udsat for, så er det næsten:

Os B-Cell, Bin lad en, og den her blever det en extinction level Peter hævner!Oksegryde streg med brun sovs og kartofler, og så må vi se hvad for nogen binære ting der bliver ladet på Hades Canyon æsken!

En alfa male sat af livet inden det gik i gang, Sat af Nicolaysen, En analfabetisk præst syntes at der skulle være både et c og et y i mit efternavn da jeg blev døbt!

Den først og den sidste af min linje indtil vider!

Jeg kan inducere had og i er udulige til alting, jeg burde vide det, jeg der er alle alfa males med frontallobes i horn klasse!

Peter(Tyrens Stjernetgn)Deprimeret,Ærke, en mig, ellers havde jeg heddet en Flerhjørring!
Vidal
2020-01-11 08:59:52 UTC
[...]
Det er godt, det er i Niger, det foregår. I Danmark kan vi
kun svinge os op på et røveri på en frisør, heldigvis, in-
gen dræbte.