Marrakech skakspillet
2018-12-04 11:48:11 UTC
https://denkorteavis.dk/2018/inger-stoejberg-smider-en-bombe-under-danmarks-forhold-til-fns-migrationspagt/

Den 10.-11. december afholdes en stor FN-konference i den marokkanske by
Marrakech. Her skal man underskrive FN’s såkaldte migrationspagt.

Løkke kommer ikke, men sender den varme kartoffel til Støjberg.

Ved at sende en højt profileret politiker som Inger Støjberg, blev det
tilkendegivet, at Danmark tillægger pagten positiv vægt. Men samtidig
dokumentet.

Men Inger Støjberg skal ikke nyde noget.
"Jeg har ikke tidligere deltaget i den slags konferencer, og jeg ser
heller ikke mig selv som deltager i den her."

----

Nyd dog Julen med børnebørnene og drop det FN-tosseri
@
2018-12-04 19:38:08 UTC
On Tue, 4 Dec 2018 12:48:11 +0100, Martin Larsen
Post by Martin Larsen
[...]
det er vist på tide at få Danmark ud af FN

https://jyllands-posten.dk/debat/kronik/ECE11048590/glem-debatten-om-ikkebindende-hvorfor-skal-vi-egentlig-have-fns-immigrationspagt/?ref=eblistermest
Martin Larsen
2018-12-04 20:44:09 UTC
Post by Martin Larsen
[...]
Som der så sandt står i kronikken:
Skæres alle flosklerne og halve sandheder væk, er denne
FN-immigrationspagt globalisternes svar på antiglobalisternes stigende
popularitet. Man tør bare ikke sige det ligeud af åbenlyse politiske grunde.

----

Globalisternes svigagtighed fornægter sig ikke. Tænk hvis verden havde
været forskånet for disse højrøvede fjolsers rasen.