Olof Palme's morder: Chris Petterson + SÄPO-radiofrequency-dukkefører inde bagved.
Add Reply
Steen Hjortsoe
2018-11-05 12:47:22 UTC
Det er det sandsynligste, forekommer det.

Chris Petterson blev i øvrigt dømt for mordet ved byretten i Stockholm, men senere frikendt ved landsretten.

Chris Petterson havde tidligere begået et mord og var alkoholiker. Han var omtrent prototypen på sådanne personer, der bliver udvalgt af en efterretningstjeneste til senere anvendelse som manchurisk kandidat.

Når jeg siger SÄPO, siger jeg muligvis også det amerikanske CIA.

Mange efterretningsofficerer i Sverige, Danmark og Norge er også medlem af CIA.

Et senere mord på den svenske udenrigsminister, Anna Lindh, angiveligt begået af en person ved navn Mihailovic, kan tænkeligt være blevet udført på samme måde: En socialt utilpasset person med SÄPO-radiofrequency-dukkefører inde bagved.

Steen Hjortsø
Steen Hjortsoe
2018-11-06 15:08:57 UTC
Post by Steen Hjortsoe
[...]
Ligheden mellem de svenske og senere en dansk manchurisk kandidat er i øvrigt påfaldende: Christer Petterson og Omar var begge kriminelle, der af morderne i den "fornemme" centrale stat typisk ville blive karakteriseret som "dispensable".