Hvorfor begår mange piloter af Tomcat selvmord?
Lyrik
2024-03-20 11:10:09 UTC
Fordi flyet har en kraftig radar installeret på "Bugen"!

Piloten bleiver konstant bestrålet i underlivet. Der opstår kræft og når
den bliver opdaget er den som regel i kategori:"4"

Piloten er allerede døende! Så der har du svaret!

Lyrik
Jesper Ørsted
2024-03-20 14:40:34 UTC
Post by Lyrik
[...]
Så der er mange iranske f-14 Tomcat piloter der begår selvmord?
Fordi de er det eneeste land i verden der bruger det fly, alle andre
har forlængst skrottet det.
--
Слава Україні! (Slava Ukraini)
Героям слава! (Heróyam sláva!)🇺🇦🚜💨

Jesper
Lyrik
2024-03-20 16:34:20 UTC
Post by Jesper Ørsted
Post by Lyrik
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

https://www.airandspaceforces.com/study-aviator-cancer-rates-lawmakers-dod/

Lyrik
Kim Larsen (BlockNews.net)
2024-03-21 14:58:32 UTC
Post by Lyrik
[...]
Den stråling er gældende for alle jagerfly og fører ikke til kræft for
alle, langt fra alle og det er intet i forhold til hvis Putin begynder
at anvende atomvåben selv i mindre skala eller beskidte våben som ligner
konventionelle våben men som er propfyldt med partikelstrålende indhold.
Så alt dit bavl har ingen gang på jorden. Ingen tvivl om at Putin råder
over det største lager af ABC-våben som han vil have langt større vilje
til at anvende end NATO vil. Putin er den største trussel med
verdensfreden i de seneste 70 år år, det er der ingen tvivl om, og det
er sådan en psykopat som dig og tinse m.fl. har travlt med et slikke i
røven i døgndrift. Det er ret kvalmende.
--
Slava Ukraini

Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: ***@gmail.com
Helle Jensen
2024-03-21 15:15:18 UTC
Post by Lyrik
[...]
Jeg undres til stadighed over hvor dum/naiv du er, alle der flyver er udsat for
forhøjet radioaktiv stråling, det være sig passagerer såvel som personale:
https://www.sermitsiaq.ag/erhverv/hyppige-flyveture-kan-give-skadelig-straling/137696

Ja, som du vel kan regne ud, ser det endda endnu værre ud for astronauter.
Helle Jensen
Lyrik
2024-03-21 16:50:09 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Lyrik
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Som jeg forstår det er numsen meget tæt på radarkilden på en Tomcat.
Iøcrigt kunne de jo fore gulvet med et lag bly?
Der er jo andre størrelsesforhold i en passagermaskine.

Lyrik
Helle Jensen
2024-03-21 18:12:36 UTC
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Lyrik
[...]
Der er ca. 25% højere forekomst af kræfttilfælde blandt piloter
og jordpersonale, især hudkræft i ansigtet og kræft i prostata,
end i befolkningen generelt, så din tomcathistorie hænger ikke
sammen.
Helle Jensen
Lyrik
2024-03-22 10:32:09 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Lyrik
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du har samme holdning som Jesper. Du tror jeg "Laver en historie". Jeg
har sakset den fra en amerikansk historie, skrevet af dem selv.

Hvis du havde et job hvor du havde 25% højere risiko for at få kræft,
ville du så ikke reagere?

Lyrik
J. Nielsen
2024-03-22 17:43:55 UTC
Post by Lyrik
Hvis du havde et job hvor du havde 25% højere risiko for at få kræft,
ville du så ikke reagere?
Det kommer an på, hvad risikoen var til at begynde med.

Det ser ud til at radar-kræft er en myte på linie med de mange andre strålingshistorier vi har været
vidne til siden faren ved røntgenstråling først blev observeret i slutningen af det nittende
århundrede. Mobiltelefoner, højspændingsledninger, mikroovne og 5G - Listen er lang og den vil
utvivlsomt fortsætte...

https://hps.org/publicinformation/ate/q11719.html
-JN-
Carl Alex Friis Nielsen
2024-03-23 14:12:49 UTC
Post by J. Nielsen
Post by Lyrik
[...]
Radar kan sende med så stor effekt AT det betyder noget - eksempelvis
kunne de radarer vi havde til vores Hawk luftværnsbatterier dræbe fugle
der fløj for tæt på radaren hvis den var i brug.

Og hvis du mener radioaktivitet er ufarlig, så synes jeg du skal tage
til Rusland og omfavne et af de nedbrudte plutoniumbatterier der efter
Sovietunionens fald bare fik lov til at rådne op. Så får vi både fred OG
ret.
J. Nielsen
2024-03-23 14:42:06 UTC
Post by Carl Alex Friis Nielsen
Post by J. Nielsen
Post by Lyrik
[...]
Altså en overdimensioneret mikroovn!
[...]
Jeg har ikke sagt at radioaktivitet ikke er farligt. Hvor fik du den ide fra?
-JN-
Helle Jensen
2024-03-22 22:47:39 UTC
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Lyrik
[...]
Som regel ved man det jo ikke før det er for sent, da jeg var ung
stod vi og skar aspest til med en vinkelsliber, uden åndedrætsværn
af nogen art.
Helle Jensen
TomL
2024-03-22 19:00:13 UTC
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Lyrik
[...]
Bly er ikke effektivt til at stoppe radar.

Men bly er effektivt til at øge vægten af flyet, så det er mindre
kampdygtigt og bruger mere brændstof.
Tom, CA
Bjarne
2024-03-21 17:48:00 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Lyrik
[...]
Jeg har da aldrig, hørt om at fugle skulle have mere kræft, end regnorm og
muldvarper.
--
Mvh
Bjarne.
Carl Alex Friis Nielsen
2024-03-22 17:06:23 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Lyrik
[...]
Nu er der jo også forskel på at flyve 100m oppe og 10000m oppe - og
såfremt der er regnorme or muldvarper i Himalaya, da udsættes de også
for forøget stråling uanset om de flyver eller ej.