Fremsætter Donald Trump trusler?
Kim Larsen (BlockNews.net)
2024-03-17 02:00:30 UTC
Fremsætter Donald Trump trusler?

Sådan kunne man godt tolke det sådan som han udtaler sig til et
vælgermøde. Det ligner i DEN grad en mand endnu farligere end han var
for 3 år siden, og der var det galt nok. Jeg fatter ikke at nogen tør
stemme på den idiot. Her har jeg lige sakset lide fra
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/donald-trump-til-vaelgermoede-det-bliver-et-blodbad-hvis-jeg-ikke-bliver-valgt
:

"...

Donald Trump til vælgermøde: 'Det bliver et blodbad, hvis jeg ikke
bliver valgt'

Den tidligere amerikanske præsident Donald Trump forudser, at det vil
udløse et blodbad i USA, hvis han ikke bliver valgt som landets næste
præsident ved valget i november.

Det siger han til en række tilhængere i Ohio i USA.

- Hvis ikke jeg bliver valgt, vil det udløse et blodbad, siger han uden
at uddybe nærmere, hvad han mener med det.

Han sagde blandt andet også, at hvis ikke han vinder valget, så er han
usikker på, om der nogensinde kommer et valg i USA igen.

Hvis du vil vide mere om valgkampen i USA, kan du lytte til vores
podcast Stjerner og Striber her.

..."

Jeg tror der er mere risiko for et blodbad hvis Donald Trump bliver
valgt og ikke vil flytte sig fra magten hvis det efterfølgende valg
skulle gå ham imod, ja han skal jo gå af senest efter to valgperioder i
følge forfatningen. Selv den har jeg Trump mistænkt for at ville trodse
om det skulle være. Jeg anser Donald Trump for at være en kæmpe risiko
for det amerikanske demokrati og en absolut risiko for en borgerkrig
hvis han forsøger at styrte det.
--
Slava Ukraini

Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: ***@gmail.com
J. Nielsen
2024-03-17 15:31:28 UTC
Post by Kim Larsen (BlockNews.net)
- Hvis ikke jeg bliver valgt, vil det udløse et blodbad, siger han uden
at uddybe nærmere, hvad han mener med det.
Stol på at MSM nok skal forklare os, at Trump mente det bogstaveligt.
Det bliver endnu et kapitel i den uendelige fortælling om Orange Man Bad.

Russia Collusion Hoax

Steele Dossier hooker story

Russia paying bounties on US soldiers in Afghanistan

Trump called Neo-Nazis “Fine people.”

Trump suggested drinking/injecting bleach to fight COVID

Trump overfed koi fish in Japan

Trump cleared protestors with tear gas for a bible photo op

Hunter’s laptop was Russian disinformation.

Elections were fair because no court found major fraud.

January 6th was an “insurrection” to overthrow the government

Trump tried to grab the steering wheel of The Beast

Border Patrol Agents whipped illegal border crossers

Trump stored nuclear secrets at Mar-a-Lago

Governor Whitmer kidnapping plot

Trump mocked a reporter’s disability

Government spending to subsidize green products reduces “inflation.”

Trump invited Nick Fuentes to dinner at Mar-a-Lago

Twittergate was a dud. We learned nothing new or worrisome.

Twitter doesn’t shadow ban.

Twitter hate speech got worse under Musk

Derek Chauvin killed George Floyd

NATO Funding Hoax

Trump vowed there would be a “bloodbath” if he’s not re-elected.

Russia Hoaxes broken out

1. Russia collusion hoax (the original)

2. Russian bounties on American soldiers hoax

3. Hunter laptop was Russian disinfo hoax

4. Trump responsible for Navalny's death hoax

5. Trump invited Russia to attack a NATO country that doesn't pay its bills hoax

6. FBI informant for the Biden bribes is a Russian spy (probable hoax)

7. Putin blew up his own pipeline hoax.

8. NEW: Trump is romantically attracted to Putin.

9. Russia is behind the anti-vax movement (Peter Hotez)

10. Alfa Bank hoax

11. Hamilton 68 Hoax

12. Embassy sonic weapon hoax

13. Navalny died of a blood clot

14. Russia is losing in Ukraine
-JN-
J. Nielsen
2024-03-17 20:30:36 UTC
Post by J. Nielsen
[...]
Det tog ikke mange timer før jeg fik ret...
https://www.zerohedge.com/political/leftist-corporate-media-unleash-bloodbath-hoax-after-trumps-speech

MSM undlader bekvemt at nævne at Trumps blodbads-bemærkning sigtede til den amerikanske bilindustri
der er truet af kinesiske bilfabrikker i Mexico. Men selvfølgelig, hvorfor ødelægge en god Trump
mobning med forstyrende fakta.
-JN-
Bjarne
2024-03-17 16:59:01 UTC
[...]
Ja meget tyder da på at du får ret.
Denne hr Trump Dumpe burde slet ikke have lov til at opstille.
Han burde i det mindste have en uvildig mental undersøgelse.

Jeg tror han er blevet bindegal, og have ham som chef for verdens mest
avancerede og mest slagkraftige militære magt,

Det kan da vist kun ende som det største mareridt, verden nogen har set.

Men håber da godtnok jeg her tager helt fejl, og blot er lidt hysterisk som
resten af verden.

Dette scenarie må godt vente til jeg er kradset af.
Bjarne.