Dødstallet nu 137 - kristne slagtet Sri Lanka
Martin Larsen
2019-04-21 07:51:38 UTC
https://www.bbc.com/news/world-asia-48001720

137 dræbte og mange sårede ved angreb på kirker og hoteller på Sri Lanka
Påskedag.

Dagen er selvfølgelig ikke tilfældigt valg af massemorderne.

Tre kirker ramt i Kochchikade, Negombo og Batticaloa.

Tre hoteller er ramt Shangri La, Cinnamon Grand og Kingsbury hotels,
alle i Colombo.

Sri Lankas politichef offentliggjorde en landsdækkende advarsel 10 dage
før søndagens bombeangreb i landet, hvor selvmordsbombere planlagde at
ramme "fremtrædende kirker", ifølge den advarsel, som AFP havde set.
Politichef Pujuth Jayasundara sendte et efterretningsvarsel til
topofficerer den 11. april og angav truslen. "En udenlandsk
efterretningstjeneste har rapporteret, at NTJ (National Thoughheeth
Jama'ath) planlægger at udføre selvmordsangreb rettet mod fremtrædende
kirker såvel som den indiske højkommission i Colombo"
Steen Hjortsoe
Hvad er din holdning til, at der muligvis kan være tale om statsterrorisme, altså en false flag operation ? Er det en mulighed, du mener man bør fortie systematisk hver gang ligesom mainstream media plejer at gøre ?
Steen Hjortsoe
2019-04-21 11:41:30 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by Martin Larsen
[...]
Min datter er lige i øjeblikket turist i Colombo. Skulle hun komme til skade, ville jeg ikke ophøre med at interessere mig for, hvem der måtte være ansvarlig for det. Det eneste, jeg ikke ville gøre, ville være at trække på skuldrene og acceptere et kort øjeblik at lytte til den fortærskede MSM-røverhistorie om de onde, onde muslimer - eller en tilsvarende statslig løgnehistorie.

De centrale statsorganisationer, herunder CIA og FE, må jo tro, at vi almindelige borgere er dybt åndssvage.
Steen Hjortsoe
2019-04-21 15:04:32 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by Steen Hjortsoe
Post by Martin Larsen
[...]
"Ingen ventede dette" lyder en af overskrifterne i nedenstående link, hvoraf det iøvrigt fremgår, at dødstallet nu er oppe på 207 med over 450 sårede:

https://www.bbc.com/news/world-asia-48001720

Kan man forestille sig en global false flag action med angreb på kristne kirker og almindelige terroraktioner, der skal se stærkt ud til at have en indlysende muslimsk proveniens ? Det kan man. Spørgsmålet er så, om det er det, der er virkeligheden. Ja, det må man - selvfølgelig - hellere undersøge ganske nøje.

Alternativet er at jump to conclusions.

https://www.bbc.com/news/world-asia-48001720
E.Dalgas
2019-04-21 17:28:06 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by Steen Hjortsoe
Post by Steen Hjortsoe
Post by Martin Larsen
[...]
Dit sidste spørgsmål om virkeligheden, stiller du efter en kortfattet
optakt, der er totalt blottet for realitetssans.

/De traditionelle islamiske doktriner inddeler verden i to dele: Dar
al-Islam (islams hus), og Dar al-Harb (krigens hus). Førstnævnte refererer
til de muslimske områder, der bliver regeret efter islams love, og
sidstnævnte til de ikke-muslimske områder. Militant jihad er opdelt i to
forskellige og adskilte former: defensiv Jihad, hvis formål er at forsvare
Dar al-Islam, og offensiv jihad, hvis formål er en militær erobring af Dar
al-Harb i tilfælde af islamisk undertrykkelse, (deraf navnet, "krigens
hus". Kilde: https://da.wikipedia.org/wiki/Jihad

E.D
E.Dalgas
2019-04-21 17:43:56 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by Steen Hjortsoe
Post by Martin Larsen
[...]
Hvad fabler du om ? MSM m.fl, skelner jo netop, for at undgå den retorik,
som du påstår de benytter sig af.

Her demonstreret af Lars Løkke Rasmussen:

"Det sande skel går mellem på den ene side vold og fanatisme og på den
anden side fred og medmenneskelighed. Det ville jeg holde fast i. Uanset om
volden rammer kristne, muslimer, jøder eller ateister, siger han".
https://www.dr.dk/nyheder/indland/lars-loekke-om-danske-draebte-i-sri-lanka-det-fylder-mig-med-smerte-og-sorg#!/

E.D
Steen Hjortsoe
2019-04-21 18:15:53 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by Steen Hjortsoe
Post by Martin Larsen
[...]
Udenrigsministeriet oplyser, at der er tre danskere blandt de dræbte i Colombo.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/tre-danskere-er-blandt-de-draebte-i-sri-lanka

Da jeg ikke har fået nogen meldinger fra Udenrigsministeriet, går jeg ud fra, at min datter og hendes mand og to børn slap fra det umenneskelige svineri med livet i behold, hvilket jeg er taknemmelig for. Samtidig tænker man jo den tanke, at det ligeså godt kunne have ramt *min* familie og føler med de danskere, som det bl.a. gik ud over.

NED MED STATSTERRORISME OG AL ANDEN TERRORISME !
E.Dalgas
2019-04-21 17:11:33 UTC
Post by Steen Hjortsoe
Post by Martin Larsen
[...]
Nogle gange, er det mest passende, at holde sin mund Hjortsoe. Styr dit
behov for at provokere, det er denne situation alt for alvorlig til.

E.D
Bjarne
2019-04-21 21:23:41 UTC
On Sun, 21 Apr 2019 03:54:04 -0700 (PDT), Steen Hjortsoe wrote:> On Sunday, April 21, 2019 at 9:51:44 AM UTC+2, Martin wrote:>> https://www.bbc.com/news/world-asia-48001720>> >> 137 dræbte og mange sårede ved angreb på kirker og hoteller på Sri Lanka >> Påskedag.>> >> Dagen er selvfølgelig ikke tilfældigt valg af massemorderne.>> >> Tre kirker ramt i Kochchikade, Negombo og Batticaloa.>> >> Tre hoteller er ramt Shangri La, Cinnamon Grand og Kingsbury hotels, >> alle i Colombo.>> >> Sri Lankas politichef offentliggjorde en landsdækkende advarsel 10 dage >> før søndagens bombeangreb i landet, hvor selvmordsbombere planlagde at >> ramme "fremtrædende kirker", ifølge den advarsel, som AFP havde set. >> Politichef Pujuth Jayasundara sendte et efterretningsvarsel til >> topofficerer den 11. april og angav truslen. "En udenlandsk >> efterretningstjeneste har rapporteret, at NTJ (National Thoughheeth >> Jama'ath) planlægger at udføre selvmordsangreb rettet mod fremtrædende >> kirker såvel som den indiske højkommission i Colombo"> > Hvad er din holdning til, at der muligvis kan være tale om statsterrorisme, > altså en false flag operation ? Er det en mulighed, du mener man bør fortie > systematisk hver gang ligesom mainstream media plejer at gøre ?Nogle gange, er det mest passende, at holde sin mund Hjortsoe. Styr ditbehov for at provokere, det er denne situation alt for alvorlig til. --E.D
Han er jo blot syg i hovedet og kan vel ikke gøre for det.
--
Bjarne