Ønsk dig ALDRIG Jordens Undergang; no matter what - News 2024-04-10
Kall, Mogens
2024-04-10 08:26:09 UTC
Ønsk dig ALDRIG Jordens Undergang - no matter what!

File 26.367 ...
Message-1:
Im Westen nichts Neues (INTET nyt fra Vestfronten)
https://sites.google.com/view/kall-im-westen-nichts-neues/files/26-xxx/26-3xx/26-367
Terror (abuse of power), Hamas
https://sites.google.com/view/terror-abuse-of-power/files/26-xxx/26-3xx/26-367
Why is ET hiding?
https://sites.google.com/view/et-footsteps/topic/why-is-et-hiding/26-xxx/26-3xx/26-367
Message-2:
Der Untergang über alles (Altings undergang)
https://sites.google.com/view/der-untergang-uber-alles/files/26-xxx/26-3xx/26-367
Valley of Josaphat (Josafats Dal)
https://sites.google.com/view/valley-of-josaphat/files/26-xxx/26-3xx/26-367

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Letter to John McCain (and all his friends) - News 2024-04-09
Date: Tue, 9 Apr 2024 08:37:03 +0200
Subject: ET message to Russia: Last warning!
Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1211 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
Sodom (Sodoma)
https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
Last warning (Sidste advarsel)
https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
206 days after The International Court of Justice ...
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

[ ... ]
Hvordan kan jeg hjælpe?
How can I help?
[ ... ]
Den danske Ukraine komite
https://dendanskeukrainekomite.dk/
Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.
Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
MobilePay på 924084
Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633
2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

[ ... ]

2
„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

[ ... ]

18
... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
http://youtu.be/qCIUI1I9V4o
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
http://youtu.be/qCIUI1I9V4o
or ...

http://youtu.be/qCIUI1I9V4o

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$***@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ
https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
Den sidste nadver
en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
af Klaus Wivel
Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
ISBN 978 87 7467 111 4
=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

+

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$***@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ
Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
egne jordbesiddelser)!

Skibschef fra Iver Huitfeldt fortæller, hvad der skete i Det Røde Hav
I dag kl. 20:30
https://www.dr.dk/nyheder/indland/skibschef-fra-ivar-huitfeldt-fortaeller-hvad-der-skete-i-det-roede-hav

Besætning var på intet tidspunkt forsvarsløse, fortæller
skibschefen.

-

2024-04-09 kl 21.41
Wagner-gruppen i stort reklamefremstød for at skaffe lejesoldater
til blodigt eventyr i Afrika
27 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-04-09-wagner-gruppen-i-stort-reklamefremstoed-for-at-skaffe-lejesoldater-til-blodigt-eventyr-i-afrika

-

DR S114 ons 10 apr 08:49:02
9.april dr.dk/nyheder 23:53

RU: MASSIVE OVERSVØMMELSER

I Rusland og Kazakstan er over 100.000
mennesker blevet evakueret, fordi der
er smeltet så meget sne på kort tid, at
flere floder er gået over deres breder.
Det skriver nyhedsbureauet Reuters.

I Rusland er det især områder i Ural-
bjergene og Sibirien der er ramt, mens
områder nær floderne Ural og Tobol i
det nordlige og østlige Kazakstan er
ramt.
Her melder lokale myndigheder om
vandstigninger, der kan måles i meter i
løbet af få timer til de højeste
niveauer nogensinde målt.
Ural-floden er Europas tredje største
flod, og løber gennem Rusland og
Kazakstan inden den munder ud i Det
Kaspiske Hav.

I går kl. 23:53
100.000 evakueret i Rusland og Kasakhstan: Værste oversvømmelser i
årtier
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/100000-evakueret-i-rusland-og-kasakhstan-vaerste-oversvoemmelser-i-aartier

-

DR S115 ons 10 apr 08:49:02
10.april dr.dk/nyheder 00:48

IRLAND VIL ANERKENDE PALÆSTINA

I dag kl. 00:48
Irland er klar til at anerkende en palæstinensisk stat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/irland-er-klar-til-anerkende-en-palaestinensisk-stat

Kommentar:

Teoretisk set lyder beslutningen klog, men ...

I praktis medfører det, at ... (input memory from) ...

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$***@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ
Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
egne jordbesiddelser)!
Og dét kommer der næppe megen fred ud af! TVÆRTIMOD, skønner jeg!

-

DR S116 ons 10 apr 08:58:29
10.april dr.dk/nyheder 01:59

BIDEN KALDER AGEREN FOR EN FEJL

I dag kl. 01:59
Biden kalder Netanyahus ageren i Gazastriben en fejltagelse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-kalder-netanyahus-ageren-i-gazastriben-en-fejltagelse

Kommentar:

Jeg ville også have begået MANGE fejl, dersom det var min familie,
der blev udsat for Hamas-terroren den 7. oktober 2023.

Og ...

Vær *realister*

På et tidspunkt kommer det *primitive* dyr op i os alle, når/hvis vi
bliver provokeret tilstrækkelig meget!

Og dét er IKKE så smart i atomalderen (for det bliver vor alles
*undergang*)!

-

DR S117 ons 10 apr 08:58:29
10.april dr.dk/nyheder 03:07

IRANSKE VÅBEN SENDES TIL UKRAINE

I dag kl. 03:07
Iranske våben og ammunition sendes til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iranske-vaaben-og-ammunition-sendes-til-ukraine

-

DR S122 ons 10 apr 08:58:29
10.april dr.dk/nyheder 08:19

FÅ UKRAINERE SØGER TIL NORGE

2024-04-10 kl 09.01
43 min. siden
Ukrainsk tilstrømning til Norge når laveste punkt siden invasion
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainsk-tilstroemning-til-norge-naar-laveste-punkt-siden-invasion

-

DR S125 ons 10 apr 08:58:29
10.april dr.dk/nyheder 08:55

'DET ONDE REGIME BEGIK EN FEJL'

2024-04-10 kl 09.01
7 min. siden
Irans øverste leder efter angreb i Syrien: 'Det onde regime begik en
fejl'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/irans-oeverste-leder-efter-angreb-i-syrien-det-onde-regime-begik-en-fejl

Kommentar:

Vær *realister*:

Verdenshistorien har lært os én ting: Og det er, at vi mennesker
desværre er MEGET dygtige til at ødelægge vores egen fremtid (ved
hele tiden at bekrige hinanden og opbruge ressourcerne fx olie)!

Et par gange har vi været tæt på 3. Verdenskrig, fx under
Cuba-krisen i 1962 og Yom-Kippur-krigen i 1973.

Vi har været heldige at undgå 3. Verdenskrig, men statistisk set vil
det gå galt på et tidspunkt!

Psykopatus-Putin har også lært os en ny lektie (som i virkeligheden
er ret gammel), at våbenoprustning IKKE er til pynt men vil blive
brugt før eller sidenhen!

Og dét er IKKE så god en lektie, fordi verden råder over mange,
RIGTIG MANGE *atomvåben*!

Det bliver Menneskehedens *undergang*

Og ...

Jeg rettede henvendelse til Jer for snart 30 år siden (i 1990'erne)
med ønsket om, at vi ... (in the name of
Menneskehedens-overlevelse ...

Men forgæves!

I ønsker desværre IKKE fred, har jeg indset;
KUN fred på Jeres *urimelige* religiøse og fanatiske præmisser!

Og det er jo FULDSTÆNDIG úrealistisk!

Så ...

"Vejrudsigten" er fortsat:

Time now (to global nuclearwar und Der Untergang über alles):
2 years (minus around 2 months and 10 day)

Men ...

Det var forsøget værd (at tal Jer og andre bort fra Dommedag),
skønner jeg!

Fordi ...

Dén, man *elsker*, vil man jo gøre ALT for.

Jeg gravede således et atombunkershul i jorden (på et offentlig
sted her i Danmark) i Påsken 1985 (som en *fredelig* måde at
protestere over Koldkrigens sindssyge *gamblen* med vores alles liv)

Og det skammer jeg mig ikke over, selvom folk latterliggjorde mig.

Psykologisk set var/er det jo også nemmere at nedgøre et menneske
(fx. gennem Janteloven) end at indse en *eksistenstruende* fare!

Fra da af har jeg fået øgenavnet: Profeten fra Josafats Dal

Valley of Josaphat
https://en.wikipedia.org/wiki/Valley_of_Josaphat

Og det hænger fortsat lidt ved mig, apropos ...

News:dk.livssyn.kristendom

Subject: Re: 22.616 -
Re: Beskyt dit åndelige liv (når en menighed styres fór
*autoritært* ?)
Date: Tue, 24 Nov 2020 13:10:59 +0100
22616 news:5fbcf855$0$732$***@news.sunsite.dk
Idolatry (Afgudsdyrkelse)
https://sites.google.com/view/idolatry/files/22-xxx/22-6xx/22-614/22-616

Was (before the Google-vandalismus 2021-09-01):
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/idolatry/22-xxx/22-614/22-616
Is this a sect ? (Er dette en sekt ?)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/sects/is-this-a-sect/22-614/22-616
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/_4EvEPnBSUc/m/3NgG3R0nBgAJ
Hvordan kommer vi så videre herfra, Jesus ?
C______Am7____F_________G__ (E, F, G)
Nobody knows the trouble I've seen
C______Am7_____G7 ...
Nobody knows, but Jesus
Tak Jesus ... :-)
Åh Herre. Fyld os med lovsang (uanset omstændighederne)!
Jeg har set op til flere gange - i *profetiske* (dog gudskelov
*hypotetiske*) syn - Verdens undergang, bl.a. i en kirke midt
under lovsangen i 1992:
Synet kom som lynet fra en klar himmel, helt malplaceret. Vi
havde det lige så godt med hinanden og Gud under lovsangen. Og så
dukkede *Ragnarok* op og ødelagde det hele! Jeg måtte gå udenfor og
tage mig en smøg som en nervepille (jeg røg dengang)!

Ønsk dig ALDRIG Jordens Undergang - no matter what!

Det var derfor, at jeg dengang indså, at der måtte gøres noget
*aktivt* (for at FORHINDRE dette)!

Hmm ...

Mht. UFO'erne:

Vi ved ikke, hvad det præcis er, der er derude!
ALT, hvad vi ved, er blot, at det ér der!

Man kan *negligere* det for en tid, men det er IKKE ensbetydende
med, at man kan slippe for dem. De er deres egen herre og gør, hvad
der passer dem, apropos ...

2013-02-15, Warning to Russia ...
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m

Og det har jeg (og andre) det godt med, fordi ...

I dette Univers er tingene skabt efter en naturlov, der desværre
IKKE tilgodeser det retfærdige. Det er som Charles Darwin beskriver:
Det stærkes ret!

Og det kan gå an for en tid, indtil Atomalderens bagside melder sig:
Total udslettelse (apropos Der Untergang).

Set i lyset af dette er det tankevækkende, at de GUDSKELOV endnu
ikke har spist os med hud og hår og *stjålet* vores planet!

De er *civiliserede* ... :-)

-

Jeg stod op og så TV2-Nyhederne kl 06 og fremefter (og nedskrev som
det første en kommentar på følgende):

Hamas-leder fraskriver sig alt ansvar i interview med Tantholdt
I dag kl. 06.00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-04-09-hamas-leder-fraskriver-sig-alt-ansvar-i-interview-med-tantholdt

+

TV 2-chefredaktør: Derfor interviewer vi Hamas
I dag kl. 06.00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-04-09-tv-2-chefredaktoer-derfor-interviewer-vi-hamas

Kommentar:

Hmm ... (this remind me a "little" bit about:) ...

INTET nyt fra Vestfronten ...
https://da.wikipedia.org/wiki/Intet_nyt_fra_vestfronten

(
*Egoist*!

Det har ALLEREDE kostet Ukraine MEGET dyrt, at alting skal dreje sig
om dig!

Og det kan ende med 3. Verdenskrig, jhvor vi alle omkommer, UANSET
hvor vi bor på planeten vores!
)

=>

Fader vor!
Du, som er i Himlene!
Helliget vorde Dit Navn;
komme Dit Rige;
ske Din vilje på jorden, som den sker i Himmelen;
giv os i dag vort daglige brød;
og forlad os vor skyld, som også vi forlader vores skyldnere;
og led os ikke i fristelse; men fri os fra det onde;
thi Dit er Riget, Magten og Æren i evighed!
Amen.

Hmm ...

Komme *Dit* Rige°

Memory on from ...

Date: Fri, 7 Apr 2023 08:05:45 +0200
25097 <u0obrq$nfaf$***@news.eternal-september.org>
Kalls-kloak-service
https://sites.google.com/view/kalls-kloak-service/files/25-xxx/25-0xx/25-097
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OaDIjv-mqK4/m/ztinqIVBEAAJ
Et sted i Bibelen tales der jo ligefrem om, at vi kan
*fremskønne* denne Genkomst!
Apropos fx ...

Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/
=>
Galactic neighbor help (Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/

I den forbindelse bør følgende nævnes:

News-1:

27. mar. 2024
Odysseus er død efter en kort levetid på Månen
https://videnskab.dk/rummet/odysseus-er-doed-efter-en-kort-levetid-paa-maanen/

News-2:

8. apr. 2024
Nu ved vi, hvorfor Voyager 1 har sendt uforståeligt vrøvl ned til
Jorden
https://videnskab.dk/rummet/nu-ved-vi-hvorfor-voyager-1-har-sendt-uforstaaeligt-vroevl-ned-til-jorden/?utm_medium=email&utm_source=vores-nyhedsbrev
Der er mistanke om, at det er en enkelt chip, som gemmer på en del
af den berørte del af hukommelsen, der er skyld i den ulæselige
kommunikation.
For tiden har jeg en slem halsbetændelse: Ækelt bakteriefyldt gult,
sejt slim hostes op fra halsen og næsen i en uendelighed.
I den forbindelse har tanken "strejfet" mig, hvor imponerende det
i grunden er, hvordan vores krop er indrettet, så den kan *reparere*
og forny sig selv, helt UDEN nogen udefra blander sig!

I UFO-efterforskningen er emnet naturligvis blevet luftet: Er der
tale om *kunstig intelligens* (A.I.) ?

Og ...

KUNNE forklaringen på deres (tilsyneladende) "undladelsessynd" være,
at robotten har samme problem som Voyager-1 ?

Dét kunne jeg (og andre jordboere) godt tænke mig et svar på, ET!

In the meanwhile:

Interrupt RETURN to UFO-search-and-hunter-program ... (memory on
from) ...

Subject: Crater_Eq2-BB-264: Found angle to Tunguska around 80°
(Big Bang DATA) -
Re: ... News 2024-04-08
Date: Mon, 8 Apr 2024 10:59:56 +0200
26361 <6613b20c$0$711$***@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/26-xxx/26-3xx/26-36x/26-361
https://dk.politik.narkive.com/VW9mrpTU/krigen-i-ukraine-russerne-har-ikke-laert-af-fatal-fejl-storstilet-angreb-gik-grueligt-galt-news#post3

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.13
Opd. I dag kl. 07.04
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-04-09-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

I dag kl. 19.43
Tusinder demonstrerer mod kontroversiel "russisk lov"

I dag kl. 20.30
Cameron på charmeoffensiv med budskab republikanerne forstår

(Time now CET 21.42)

Deadline:

DR text-TV:
125

DR:
2024-04-10 kl 09.01
7 min. siden
Irans øverste leder efter angreb i Syrien: 'Det onde regime begik en fejl'

TV2:
2024-04-09 kl 21.38
Fem figurer viser, hvem der har indløst recept på medicin til vægttab
5 min siden

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
- -
Last OUTPUT: 26300 <65f6a1f8$0$711$***@news.sunsite.dk>
https://dk.test.narkive.com/gLQGHxE2/use-narkive-to-find-your-usenet-links-brug-narkive-til-at-finde-dine-usenet-links#post2
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26367
Kall, Mogens
Date: Tue, 9 Apr 2024 08:37:03 +0200
Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
http://youtu.be/rNZ31qfAXSk
[...]
http://youtu.be/_R0gkTvCRSw
http://youtu.be/qCIUI1I9V4o
Interrupt from ...

26.367b
Kall, Mogens
2024-04-10 09:16:22 UTC
Russisk helikopter skudt ned over Krim

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Ønsk dig ALDRIG Jordens Undergang; no matter what -
News 2024-04-10
Date: Wed, 10 Apr 2024 10:26:09 +0200
26367a <66164d22$0$716$***@news.sunsite.dk>
https://dk.politik.narkive.com/JHfnEKzF/onsk-dig-aldrig-jordens-undergang-no-matter-what-news-2024-04-10#post1
Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$***@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ
Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
egne jordbesiddelser)!

Vatikanet kritiserer kønsskifte, flydende kønsidentitet og rugemødre
– meget skuffende, siger talsperson
I går kl. 22.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-04-09-vatikanet-kritiserer-koensskifte-flydende-koensidentitet-og-rugemoedre-meget-skuffende-siger-talsperson

Kommentar:

Jeg synes det er fint, fordi ...

Som Protestant har jeg svært ved nogle ting i Den Katolske Kirke
(bl.a. Cølibat-kravet, og at nogen skal stå mellem mig og Gud andre
end Jesus), men jeg kan godt lide, at de *bibeholder* Bibelens Ord
om at ægteskabet er helligt; hvorfor hor-ægteskaber IKKE kan indgås,
da der - bibelsk set - jo er tale om en *synd*; altså noget som Gud
IKKE kan velsigne! Ligeledes mht. kønsskifte, flydende kønsidentitet
og rugemødre.

Så ...

UG til Vatikanet på dette punkt!

-

Påstået ukrainsk sabotage på russisk krigsskib er opsigtsvækkende,
siger militæranalytiker
I går kl. 23.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-04-09-paastaaet-ukrainsk-sabotage-paa-russisk-krigsskib-er-opsigtsvaekkende-siger-militaeranalytiker

-

DR S127 ons 10 apr 10:48:26
10.april dr.dk/nyheder 09:34

LUFTER PLANER OM ANERKENDELSE

I dag kl. 09:34
Australiens udenrigsminister lufter planer om anerkendelse af en
palæstinensisk stat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/australiens-udenrigsminister-lufter-planer-om-anerkendelse-af-en-palaestinensisk

Kommentar:

Fint nok, HVIS du lægger jord til denne Palæstinensiske Stat (i
Australien), apropos ...
[...]

I går kl. 22.00
Ukraine har plan for modoffensiv, siger Zelenskyj

Kommentar:

Vær klar til at rykke frem, når *asteroide-fuldtræfferne* siger SMAT,
apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Josua+10%3A11&version=DN1933

Josua 10:11, Dette er Biblen på dansk

Og da de flygtede for Israeliterne og netop var på Skråningen
ved Bet Horon, lod Herren *store Sten* falde ned på dem fra
Himmelen helt hen til Azeka, så de døde; og de, som dræbtes af
Haglstenene, var flere end dem, Israeliterne dræbte med Sværdet.

Det er *farligt* at falde i den Levende Guds hænder (og Hans engle)!

I går kl. 22.28
Kvindelige indsatte sendes til fronten som kanonføde, skriver medie

... Ruslands forsvarsministerium ... rekruttere indsatte fra et
kvindefængsel i Leningradskaja.

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.22
Opd. 31 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-04-10-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

I dag kl. 05.24
USA sender våben og ammunition fra Iran til Ukraine

I dag kl. 05.42
Ukraine nægter at stå bag nyt angreb mod eget atomkraftværk

I dag kl. 06.03
Ukraine får milliard til at forbedre sit luftforsvarssystem

I dag kl. 07.05
Ukraine nedskyder droner og missiler i russiske luftangreb

I dag kl. 07.25
Færre ukrainere søger til Norge

I dag kl. 08.00
Robotyne er ikke faldet til russerne, siger Ukraine

I dag kl. 08.20
Russiske tabstal er massive, siger Ukraine

I dag kl. 09.13
Russisk by ramt af droneangreb

I dag kl. 09.48
Russisk helikopter skudt ned over Krim

31 min siden (Time now CET 11.10)
Rusland vil rekruttere 400.000 til hæren i år ifølge efterretninger

3 min siden (Time now CET 11.15)
EU fjerner russiske milliardærer fra sanktionsliste

(Time now CET 11.15)

Deadline:

DR text-TV:
129

DR:
2024-04-10 kl 10.56
11 min. siden
Kong Charles ser sig selv på pengesedlerne for første gang

TV2:
2024-04-10 kl 10.59
Flere meter dybt hul lukker nordjysk golfbane
12 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26368
Kall, Mogens
2024-04-10 15:11:54 UTC
USA advarer Kina mod støtte til Rusland

Zelenskyj kalder Trumps hemmelige idé om fred for "primitiv"

-

Kall, Mogens skrev:

News 2024-04-10
Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$***@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ
Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
egne jordbesiddelser)!

DR S130 ons 10 apr 11:33:38
10.april dr.dk/nyheder 11:31

13 AFHØRINGER I NORD STREAM-SAG

2024-04-10 kl 12.06
35 min. siden
Politiet har foretaget 13 afhøringer i efterforskningen af Nord
Stream-sprængningerne
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/politiet-har-foretaget-13-afhoeringer-i-efterforskningen-af-nord-stream

-

Ukrainske hobbydroner gør livet surt for russernes milliondyre
kampvogne
I dag kl. 13.33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-04-10-ukrainske-hobbydroner-goer-livet-surt-for-russernes-milliondyre-kampvogne

-

I 45 minutter blev Hamas' skydeskive udvidet til Rasmus Tantholdt
I dag kl. 14.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-04-10-i-45-minutter-blev-hamas-skydeskive-udvidet-til-rasmus-tantholdt

-

Vandet har ikke stået højere i 70 år: 100.000 evakueret i
Kasakhstan og Rusland
I dag kl. 14:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/vandet-har-ikke-staaet-hoejere-i-70-aar-100000-evakueret-i-kasakhstan-og-rusland

Smeltende sne og is har fået vandet i floder til at stige flere
meter på få timer omkring Uralbjergene, Sibirien og områder i
Kasakhstan.

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.22
Opd. 31 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-04-10-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

40 min siden (Time now CET 12.10)
Dødstallet stiger efter russisk angreb

30 min siden (Time now CET 12.10)
USA advarer Kina mod støtte til Rusland

I dag kl. 12.49
Zelenskyj kalder Trumps hemmelige idé om fred for "primitiv"

Kommentar:

Den er hul-i-hovedet, fordi den består i at forære alt, hvad Putin
peger på! Og dét bliver der næppe fred af. Tværtimod får rovdyret
endnu mere smag for menneskeblod!

I dag kl. 13.44
Russisk kamphelikopter styrtet ned

I dag kl. 14.00
Ukrainske hobbydroner gør livet surt for russernes milliondyre
kampvogne

I dag kl. 14.13
Ukraine har nedskudt flere end 9000 russiske droner

I dag kl. 15.31
Schweiz holder fredstopmøde uden Rusland

29 min siden
Berygtet krigsforbryder vil hellere i krig end i fængsel

(Time now CET 17.07)

Deadline:

DR text-TV:
130

DR:
2024-04-10 kl 16.52
16 min. siden
Danske Regioner vil gøre det dyrere at tage offentlig transport på
kortere ture

TV2:
2024-04-10 kl 17.03
Hun tabte sig 30 kilo efter sygdom – nu har hun et klart budskab
27 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26369