De grimme flyvende grise!
Peter Nicolaysen
2023-12-03 18:22:31 UTC
Hvis i beskylder en person der er viftet til ikke at tro grimme ting
om andre for noget der i personens egne øjne og i øjne på dem der
kender personen er utænkeligt og latterligt!

Så griner personen på samme måde som hvis i havde påstået
at grise havde groet viger og flyver rundt udenfor!

Det at grine er den høflige version, den anden er at sige:
hold kæft spasser!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Jens Erik Bech
2023-12-03 21:22:56 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Peter den flyvende grisebasse, vil være en spasser. Han forlanger at han holder kæft. Ja der er ikke det han vil gøre for at hans person fylder hele verden med flyvende petergrise!
Peter Nicolaysen
2023-12-03 21:38:35 UTC
Post by Jens Erik Bech
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Jeg fornemmer en vis manglende respekt for min person
på trods af de kontinuerlige mirakler jeg stadigvæk begår!

Så sent som for et stykke tid siden betalte jeg min husleje på
nettet med mit dankort uden at kunne finde hverken min pung
eller Dankort!

Desuden har jeg været nede med min skraldespand og overlevet
to mordforsøg fra programmerings side(ødelæg) det ene alvorligt
nederst på trappen hvor jeg stod med hjemmesko på
(den ene om ikke andet) i bar mave med jakke på og holdt mine
bukser oppe med den ene hånd og en uges skraldeposer i den anden!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2023-12-03 23:29:53 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Jens Erik Bech
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Lugten på mit badeværelse er komplet forkert, egentlig alt efter
synspunkt så er den muligvis for første gang i mange år rigtig!

Tidligere idag lugtede det meget kraftigt af Deodorant spray som
om en spraydåse var eksploderet og her for lidt tid siden lugtede det
som det gør når man lige har været i bad og der er fugt/kondens på
spejlet og der er en kraftig lugt af Shampoo!

Den ægte lugt der er kan jeg regne mig frem til et som en stank på
pissoir der ikke har været gjort rent på i mange år!

Programmering/Ødelæg manipuleret lugtesans,.....jeg sidder lidt og
mistænker at det faktisk lykkedes for ødelæg at få mig til at lade døren
til badeværelset stå åben da jeg var ude med pisbeholdere for lidt siden!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Bjarne Østergård
2023-12-04 17:42:43 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Jens Erik Bech
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Tag dig en flyvetur sammen med de andre grisebasser.