Gakkede gang gående!
Peter Nicolaysen
2023-12-01 17:23:48 UTC
Nu hvor jeg er blevet gående igen og på overrasket vis har rejst og
sat mig ned igen på en stol stillet i gangen til formålet!

Husker jeg bedre hvorfor det er(når jeg går forbi et bord eller
stoleben og ubevidst lynhurtigt næsten brækket en tå takket være
ulovlig programmering mellem mine øre) at de skyldige
Carsten/Karsten den underbegavede en åndsamøbe i sandhed,
Bodil Egeberg og DJ Ævl plus alle medlemmer af det politiske parti
DF burde dø en horribel grim død hurtigst muligt!

Især når de kommentere skader gjort på den måde med det
Sociopatiske: De har selv gjort det!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2023-12-02 05:39:28 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]
En meget fin Opdatering til Baldurs G3 på 26 GB desuden opdateringer
til Terra Invicta en vigtig en til og Space Bourne også!

Har lige kigget hurtigt og min Mystra Cleric og bande af underlige
typer står stadigvæk fint og venter udenfor Waukeen's Rest
jeg syntes at det er snart at han kommer videre i spillet med både
Bog,Æske,Vampyr,Magi ædende troldmand og en
Spectator/Beholder fanget i en magisk flaske plus truthorn til at
tilkalde menneskeædende Ogre til hjælp i nødstilfælde!

Jeg fik ham lige til at gøre tre speak with the dead i træk og
der var åbenbart en del flere på lager!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2023-12-02 14:29:05 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Har igår og idag spist den fineste Tomat/Oliven Kalve Cuvette jeg
har spist til dato!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Peter Nicolaysen
2023-12-04 00:57:41 UTC
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Her er der noget det er lidt ubehageligt at skrive om, efter at have
pisset i et glas en del gange og tømt det så er der er eller andet ulækkert
mælkehvidt bundfald i glassene...næsten som lidt tynd sovse jævning
(Vand/Mel)…....

Nu har jeg så skrevet om det alligevel og det....ja!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke