Advarsel fra Sundhedsstyrelsen til Villy
Martin Larsen
2020-10-23 10:35:12 UTC
https://nyheder.tv2.dk/2020-10-23-haanddesinfektion-tilbagekaldt-kan-vaere-kraeftfremkaldende

Hånddesinfektion tilbagekaldt - kan være kræftfremkaldende

----

Pas godt på jer selv ;-)
Vidal
2020-10-23 10:55:02 UTC
Post by Martin Larsen
[...]
Stoffet har officielt været forbudt i hånddesinfektionsprodukter siden
april 2019.
S.A.Thomsen
2020-10-23 15:40:45 UTC
Post by Martin Larsen
[...]
Så er det da godt at jeg aldrig har brugt sådan noget bras. :-)
--
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
Vidal
2020-10-25 06:48:14 UTC
Post by S.A.Thomsen
Post by Martin Larsen
[...]
Det passer nok godt ind i dine borgerlige synspunkter.
Man skal bruge håndsprit og maske for at drage omsorg
for andre, for ikke at smitte andre.

Men det passer sikkert ikke ind i borgerlig tankegang
at have omsorg for andre? I vil have jeres *frihed* til
uindskrænket at smitte andre.
Ejvind Kruse
2020-10-25 07:36:58 UTC
Post by Vidal
Post by S.A.Thomsen
Post by Martin Larsen
[...]
Mundbleer er lavet til raske mennesker, der står i timevis over et andet
menneske med åbne sår, men det er måske for svært for dig at se
forskellen?

Der var en sag fra odense Universitetshospital hvor en læge smittede
adskillelige patienter, selvom man må formode at han brugte de bedste
værnemidler der findes på markedet?
https://www.berlingske.dk/danmark/ouh-direktoer-kan-ikke-forklare-infektion-af-hoftepatienter
https://www.tv2fyn.dk/fyn/44-patienter-paa-ouh-muligvis-smittet-af-syg-laege
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/fyn/hospital-flytter-kirurg-44-hoftepatienter-har-faaet-infektion
https://www.avisen.dk/kirurgs-hudsygdom-kan-have-givet-patienter-infektion_582820.aspx
Ejvind Kruse
J. Nielsen
2020-10-25 11:25:09 UTC
Post by Vidal
Men det passer sikkert ikke ind i borgerlig tankegang
at have omsorg for andre? I vil have jeres *frihed* til
uindskrænket at smitte andre.
Du er sku noget for dig selv, Villy; du og dine stråmænd.
-JN-
Kim Larsen (BlockNews.net)
2020-10-25 13:28:55 UTC
Post by J. Nielsen
Post by Vidal
Men det passer sikkert ikke ind i borgerlig tankegang
at have omsorg for andre? I vil have jeres *frihed* til
uindskrænket at smitte andre.
Du er sku noget for dig selv, Villy; du og dine stråmænd.
Han er da ikke helt ved siden af. Egoismen trives i bedste velgående i
denne gruppe. Ikke at det kommer bag på mig men det er alligevel lidt
nedslående. Den frihedstrang som Villy taler om er der ikke rigtig plads
til som situationen er nu. Alle er nød til at tage et ansvar, det
handler jo trods alt kun om nogle måneder måske et års tid, så er der
vaccine til folket og så er vi kommet igennem det, og kan vende tilbage
til normale tilstande. Det burde alle kunne affinde sig med.
--
Kim Larsen (BlockNews.net)
E-mail: ***@gmail.com
S.A.Thomsen
2020-10-25 19:12:33 UTC
Post by Kim Larsen (BlockNews.net)
Post by J. Nielsen
Post by Vidal
[...]
Når der på et tidspunkt kommer en "vaccine", så siger jeg også NEJ TAK til
den. ;-)

Kim Larsen er tydeligvis et hjernedødt får, der blindt følger hvad
magthaverne siger. :-(
--
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
Vidal
2020-10-29 10:05:40 UTC
Post by J. Nielsen
Post by Vidal
Men det passer sikkert ikke ind i borgerlig tankegang
at have omsorg for andre? I vil have jeres *frihed* til
uindskrænket at smitte andre.
Du er sku noget for dig selv, Villy; du og dine stråmænd.
Er det en stråmand? Kan du give en bedre forklaring?
Jeg troede lige, jeg havde ramt de vises sten. Hvis du
har en bedre forklaring er jeg åben, som altid.
J. Nielsen
2020-10-29 21:07:55 UTC
Post by Vidal
Post by J. Nielsen
Post by Vidal
[...]
Normale Mennesker:
"Det er mit eget ansvar hvis jeg bliver smittet"

Villy:
-JN-
Vidal
Maskerne fremhæves som en foranstaltning til ikke at smitte andre.
S.A.Thomsen
2020-10-25 19:10:01 UTC
Post by Vidal
Post by S.A.Thomsen
Post by Martin Larsen
[...]
Så logisk tankegang og borgerlige synspunkter passer godt sammen. :-)
Post by Vidal
Man skal bruge håndsprit og maske for at drage omsorg
for andre, for ikke at smitte andre.
Du kan jo KUN smitte andre HVIS du selv er smittet. ;-)
Post by Vidal
Men det passer sikkert ikke ind i borgerlig tankegang
at have omsorg for andre? I vil have jeres *frihed* til
uindskrænket at smitte andre.
Hvordan kan jeg smitte andre når jeg IKKE selv er smittet.? :-(
--
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com
Vidal
2020-10-29 10:07:55 UTC
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
Post by Vidal
Men det passer sikkert ikke ind i borgerlig tankegang
at have omsorg for andre? I vil have jeres *frihed* til
uindskrænket at smitte andre.
Hvordan kan jeg smitte andre når jeg IKKE selv er smittet.? :-(
Hvordan ved du, du ikke smitter andre? Der er supersmittere,
det ikke har antydning af symptomer. Eller måske bare en an-
tydning.
S.A.Thomsen
2020-10-29 12:24:53 UTC
Post by Vidal
Post by S.A.Thomsen
Post by Vidal
Post by Vidal
[...]
Jeg VED det FORDI jeg VED at jeg IKKE er smittet. :-P