De tilkalkede Danskere!
Peter Nicolaysen
2023-11-15 23:46:21 UTC
Hvis i syntes at folk er tilkalkede over det hele så er grunden nok
nærmere Potassium/Kalium/E202 end Kalk!

Kalk med Proteiner og Anti-Oxidanter er løsningen og ikke
problemet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Jens Erik Bech
2023-11-17 11:33:33 UTC
Post by Peter Nicolaysen
[...]

Ja du kæmper tydeligvis en hård kamp for at blive 100. Du fylder dig med vitaminer og forkælelse!. Men sig mig engang-hvad vil du lave når du bliver 100? Du laver jo ikke noget konstruktivt nu!
Kan du gøre mindre som vandrende 100 årig
Bjarne Østergård
2023-11-17 14:34:57 UTC
Post by Jens Erik Bech
Post by Peter Nicolaysen
[...]
Kan du gøre mindre som vandrende 100 årigt raslende skelet?®
Han kan jo lade sig inspirere af de vandrende pin