Hvor er Jeres Solidarność blevet af, Ungarn ? | Kald det bare *kanonbådsdiplomatiet*: Crime does NOT pay - News 2024-02-23
Kall, Mogens
2024-02-23 08:08:39 UTC
Hvor er Jeres Solidarność blevet af, Ungarn ?

Kald det bare *kanonbådsdiplomatiet*: Crime does NOT pay!
Was:
Zelenskyj afviser at afgive territorium til Rusland — end ikke i
bytte for EU- og NATO-medlemskab

Kina advarer mod britiske sanktioner ...
... Torsdag annoncerede Storbritannien en ny sanktionspakke mod
Rusland, som inkluderer tre kinesiske virksomheder.
=>
Til UK: UG

Ukrainerne ved frontlinjen takker for kanoner, men der er brug for
mere

Danskernes opbakning til Ukraine-støtte er rekordhøj

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Ruslands højesteret afviser krigsmodstanders valg-anke -
News 2024-02-22
Date: Wed, 21 Feb 2024 19:24:15 +0100
Subject: ET message to Russia: Last warning!
Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1211 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
Sodom (Sodoma)
https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
Last warning (Sidste advarsel)
https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
206 days after The International Court of Justice ...
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

[ ... ]
Hvordan kan jeg hjælpe?
How can I help?
[ ... ]
Den danske Ukraine komite
https://dendanskeukrainekomite.dk/
Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.
Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
MobilePay på 924084
Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633
2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

[ ... ]

2
„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

[ ... ]

18
... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
http://youtu.be/qCIUI1I9V4o
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
http://youtu.be/qCIUI1I9V4o
or ...

http://youtu.be/qCIUI1I9V4o

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$***@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ
https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
Den sidste nadver
en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
af Klaus Wivel
Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
ISBN 978 87 7467 111 4
=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

+

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$***@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ
Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
egne jordbesiddelser)!

Store Nato-lande stiller sig bag hollandske Rutte som ny Nato-chef
I dag kl. 19.50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-22-store-nato-lande-stiller-sig-bag-hollandske-rutte-som-ny-nato-chef

-

DR S129 tor 22 feb 20:56:44
22.februar dr.dk/nyheder 19:52

ORGANISATION: IS BRUGTE SENNEPSGAS

I dag kl. 19:52
International organisation: Islamisk Stat brugte sennepsgas i Syrien
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/international-organisation-islamisk-stat-brugte-sennepsgas-i-syrien

-

DR S130 tor 22 feb 20:56:44
22.februar dr.dk/nyheder 19:59

TYSKLAND BAKKER OP OM MARK RUTTE

I dag kl. 19:59
Tysklands kansler bakker op om Hollands premierminister til
Nato-toppost
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tysklands-kansler-bakker-op-om-hollands-premierminister-til-nato-toppost

-

Dagens overblik: Danmark lover mindst ti års opbakning til Ukraine
I går kl. 20.50
https://nyheder.tv2.dk/2024-02-22-dagens-overblik-danmark-lover-mindst-ti-aars-opbakning-til-ukraine

-

2024-02-22 kl 21.10
Ukrainerne ved frontlinjen takker for kanoner, men der er brug for
mere
46 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-22-ukrainerne-ved-frontlinjen-takker-for-kanoner-men-der-er-brug-for-mere

-

2024-02-22 kl 21.07
Kan der blive brug for danske soldater i Ukraine? Hør
statsministerens svar her
20 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/politik/kan-der-blive-brug-danske-soldater-i-ukraine-hoer-statsministerens-svar-her

Det at indsætte soldater fra andre lande i Ukraine er ikke det, der
har fyldt i de internationale diskussioner indtil videre, siger
Mette Frederiksen.

-

2024-02-22 kl 21.07
Tusinder af børn står alene tilbage i Rafah inden varslet israelsk
offensiv: 'Det er noget, der nærmer sig helvede på jord'
19 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/tusinder-af-boern-staar-alene-tilbage-i-rafah-inden-varslet-israelsk-offensiv-det-er

Mindst 17.000 børn i Gaza estimeres at være uledsagede. De står i en
ekstremt sårbar situation, advarer Unicef.

-

Nye tal afslører, hvor mange russiske soldater der nægter at kæmpe i
Ukraine
I går kl. 21.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-22-nye-tal-afsloerer-hvor-mange-russiske-soldater-der-naegter-at-kaempe-i-ukraine

Selvom Rusland har skærpet straffen for ulydighed i militæret, ser
det ikke ud til at have den store effekt. Sidste år eksploderede
antallet af sager.

-

DR S132 fre 23 feb 07:32:53
22.februar dr.dk/nyheder 21:16

AFFYRER MISSIL MOD ISRAELSK BY

I går kl. 21:16
Houthi-bevægelsen affyrer missil mod israelsk by
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/houthi-bevaegelsen-affyrer-missil-mod-israelsk

-

Ukrainerne ved frontlinjen takker for kanoner, men der er brug for
mere
I går kl. 20.23
Opd. I går kl. 23.58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-22-ukrainerne-ved-frontlinjen-takker-for-kanoner-men-der-er-brug-for-mere

Kommentar:

HVIS man vil vinde en krig, da må man også være *konsekvent* i sine
beslutninger!

(
Danmark er faktisk blevet kritiseret for under 1. Verdenskrig at
handle med Tyskland og ligefrem tjene penge på krigen!

Og ...

INGEN allierede kunne drømme om samhandel med Hitlers Nazityskland!
)

At boykotte Rusland økonomisk er en FORUDSÆTNING, hvis man vil vinde
krigen!

Putin og hans mænd er revende ligeglade med vores tilkendegivelser
herunder de økonomiske boykotter.

Så ...

Boykottens *formål* er (på en *fredelig* måde) at TVINGE Rusland ud
af Ukraine og Georgien (som jo desværre OGSÅ er delvist *besat*)!

=>

Boykotten SKAL være 100%; ellers nytter det ikke noget.

Og "kanske" boykotten OGSÅ skal omfatte de lande, der samarbejder
med Rusland (fx. Kina og Indien, der jo OGSÅ køber olie og gas i
Rusland)!

AL samhandel med Kina må således OGSÅ ophøre!

Ellers vinder vi ikke krigen, og *diktaturet* i Rusland vil brede
sig og indhylde hele planeten i ondskabens mørke!

Det er drønhamrende ærgerligt, at penge nu skal bruges på krig;
penge, der ellers kunne være brug mere fornuftigt på udvikling m.m.

Men der er ikke noget at gøre ved det. "Hoveddøren" vores må og skal
kunne holde tyveknægtene ude!

-

Skjulte budskaber i sangtekst kan koste Israel Eurovision-deltagelse
I dag kl. 00.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-22-skjulte-budskaber-i-sangtekst-kan-koste-israel-eurovision-deltagelse

-

Danskernes opbakning til Ukraine-støtte er rekordhøj
I dag kl. 06.20
https://nyheder.tv2.dk/politik/2024-02-21-danskernes-opbakning-til-ukraine-stoette-er-rekordhoej

Kommentar:

I den henseende kunne jeg godt ønske, at vi var en SUPERMAGT med
hangarskibe og hele molevitten!

Hmm ... (memory on from) ...

ET *warning* to Russia 2013-02-15
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m

Kald det bare *kanonbådsdiplomatiet*!

OM det virker?

Nazisterne forsøgte at skjule deres ækle, modbydelige massemord i
udryddelseslejrene under tilbagetrækningen deres.

HVORFOR ?

Fordi de havde fået dårlig samvittighed ?

Næppe!

Men de *frygtede* at blive straffet for deres onde gerninger.

Og på tilsvarende vis med hensyn til *galningen* i Kreml og alle
dem, der følger ham (på vej mod *Fortabelsen*)!

Det må selv en robot (A.I., Kunstig Intelligens) - om det skulle
være tilfældet - (ude i Rummet) kunne indse!

-

2024-02-23 kl 07.56
31 min. siden
Enhedslisten vil ikke eksportere ammunition til andre end Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/enhedslisten-vil-ikke-eksportere-ammunition-til-andre-end-ukraine

Kommentar:

Tankevækkende er det, at Enhedslisten går ind for at *forsvare*
Ukraine mod de vilde rovdyr i naturen! Og denne *ansvarlighed* tager
jeg hatten af for.

-

DR S136 fre 23 feb 07:32:53
23.februar dr.dk/nyheder 07:31

USA BAKKER OP OM RUTTE TIL NATO

2024-02-23 kl 08.02
Han kunne være 'en fremragende generalsekretær': USA bakker op om
Mark Rutte til Nato-toppost
31 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/han-kunne-vaere-en-fremragende-generalsekretaer-usa-bakker-op-om-mark-rutte-til-nato

Både Storbritannien og Tyskland har tidligere meddelt, at de støtter
Mark Rutte.

-

2024-02-23 kl 09.06
34 min. siden
UNRWA-chef: Organisationens bristepunkt nærmer sig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/unrwa-chef-organisationens-bristepunkt-naermer-sig

-

DR S135 fre 23 feb 08:59:17
23.februar dr.dk/nyheder 08:57

UNGARN OG SVERIGE VIL INDGÅ AFTALE

2024-02-23 kl 09.06
9 min. siden
Orban: Ungarn og Sverige indgår militær aftale
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/orban-ungarn-og-sverige-indgaar-militaer-aftale

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 19:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7271091
Rosa Uldall
Houthi-bevægelsen: Affyret missiler mod skibe og israelsk by

40 min. siden (Time now CET 09.05)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7273629
Nanna Nørby Hansen
UNRWA-chef: Organisationens bristepunkt nærmer sig

(Time now CET 09.05)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 17:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7270423
Morten Top
Navalnyj-lejr: Russisk dødsattest siger 'naturlig årsager'

_______________________________

(Time now CET 09.04)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.27
Opd. 18 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2024-02-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

I dag kl. 19.30
Rusland har forsøgt gennembrud i Marinka 30 gange torsdag, siger
talsmand

I dag kl. 19.50
Rusland angriber landsby med raketkaster – civil dræbt

56 min siden (Time now CET 21.12)
Ukraine har dræbt 35 russiske soldater ved Avdijivka, siger Ukraine

1 min siden (Time now CET 21.12)
Over 14 millioner i Ukraine tvunget til flugt fra deres hjem, siger
FN-organisation

New Link ...

I dag kl. 05.29
USA vil ramme den russiske militære industri med hundredvis af
sanktioner

Kommentar:

UG

I dag kl. 05.44
[...]

I dag kl. 06.13
Før var ukrainske børn bekymrede over det praktiske — nu fylder
angst og stress, siger Børns Vilkår

I dag kl. 06.24
Tre dræbt i russisk droneangreb, siger guvernør

I dag kl. 06.33
Enhedslisten vil have indført totalforbud mod våbeneksport — udover
til Ukraine

I dag kl. 06.35
Danskernes opbakning til Ukraine-støtte slår rekord

17 min siden (Time now CET 08.35)
Zelenskyj afviser at afgive territorium til Rusland — end ikke i
bytte for EU- og NATO-medlemskab

Kommentar:

Fornuftig beslutning, Hr. Præsident!

Vi har at gøre med et rovdyr, der vil blive ved og ved og ved med at
kræve mere!

Storhedsvanvid hedder det "vist nok" på dansk!

Så ...

Jo før vi siger fra, desto bedre!

*Dagdrømmeri* om fred er desværre *urealistisk*.

Der bliver ikke noget fred så længe den *galning* i Kreml sidder ved
roret!

MINIMUM skal Rusland (og dets støtte-nationer) økonomisk *boykottes*
100%!

Ellers vinder vi ikke krigen (og planeten bliver indhyldet i dæmoners
mørke)!

Hmm ...

OM der OGSÅ er noget *dæmonisk* involveret i al dette (foruden
rovdyrsmentaliteten)?

Vi kan desværre IKKE udelukke det!

Jeg selv oplevede som ganske ung teenager, at der var noget
dæmonisk, der ville *besætte* mig. Jeg strittede imod af alle
kræfter men måtte indse, at det onde var stærkere end jeg. Først da
jeg sagde 'Ja' til Jesus, forsvandt dette dæmoniske som dug for
Solen. Og det er grunden til, at jeg er kristen i dag!
Jeg har forsøgt gennem årene at finde en naturlig forklaring på,
hvad der skete for mig dengang som teenager, og mange ting kan
forklares udfra psykologiske synsvinkler. Men IKKE det hele!

Så svaret må blive et klart 'ja'!

Det dæmoniske finde og ønsker at besætte *galningen* i Kreml (med
henblik på at lægge hele planeten vores atomsønderskudt). *Galningen*
ved det bare ikke selv endnu (at det kan gå dén vej), skønner jeg!
Ligesom så mange andre er hans sind *bedraget*!

*Forbønnens Magt* er derfor IKKE uden betydning i denne her krig!

HVER dag beder jeg således for Jer, om at Gud må sende *englevagt*
og beskytte Jer.

HVIS vi alle gør dette, kan det være, at Gud Fader *forbarmer* sig
og bønhører os!

Amen?

Åh ...

Gid jeg havde en sten, o Gud, og boede ude i Rummet på besøg i et
solsystem, hvor jeg kunne gøre en forskel på tingene, apropos
Sodoma, så der lød et ekko ud i resten af Universet: Crime does NOT
pay!

4 min siden (Time now CET 08.52)
Ungarn og Sverige indgår militært samarbejde, siger Orban

Kommentar:

På dette specifikke punkt tager jeg hatten af for dig, Orban!

Men ellers er jeg godt *utilfreds* med din opportunisme, fordi den
jo bl.a. forsinker og dermed SKADER Sveriges optagelse i NATO!

Og hvad angår Ukraine kan du (og dine mænd) IKKE være det bekendt,
fordi det jo koster ukrainske *menneskeliv* HVER DAG!

Og jeg fatter ikke, hvordan I ungarere en sådan *egocentrisk*
ledelse; I, som jo under koldkrigen mere end nogen anden hadede den
Sovjettiske *besættelse*!

Hvor er Jeres Solidarność blevet af ?

(Time now CET 09.00)

Deadline:

DR text-TV:
135

DR:
2024-02-23 kl 09.06
8 min. siden
Vej under jernbane oversvømmet på fjerde måned

TV2:
2024-02-23 kl 09.07
Stjerneadvokat skal forsvare sigtet i Hanne With-sagen
6 min siden

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
- -
Last OUTPUT: 26200 <65d6267c$0$715$***@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Wc-ihxhEAwAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26209
4
3
2
Reserveret *unødvendig* Google-idiot-klipperi, så man ikke kan læse text
Kall, Mogens
2024-02-23 19:15:38 UTC
Ukrainsk pilot lærer at flyve F-16 i Danmark: Vi glæder os til at
kæmpe i de her fly i Ukraine

-

Subject: Hvor er Jeres Solidarność blevet af, Ungarn ? |
Date: Fri, 23 Feb 2024 09:08:39 +0100
Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43

http://youtu.be/rNZ31qfAXSk

http://youtu.be/_R0gkTvCRSw

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$***@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ
Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
egne jordbesiddelser)!

DR S138 fre 23 feb 17:51:36
23.februar dr.dk/nyheder 10:28

DANSK EKSPORT TIL RUSLAND ER FALDET

I dag kl. 10:28
Dansk eksport til Rusland er faldet med 82 procent siden invasionen
i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-eksport-til-rusland-er-faldet-med-82-procent-siden-invasionen-i-ukraine

-

I dag kl. 10:44
Over 11.000 fordrevne ukrainere var i job i Danmark i januar
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/over-11000-fordrevne-ukrainere-var-i-job-i-danmark-i-januar

-

DR S139 fre 23 feb 17:51:36
23.februar dr.dk/nyheder 11:02

NU ER EU'S 13. SANKTIONSPAKKE KLAR

I dag kl. 11:02
Nu er EU's 13. sanktionspakke mod Rusland blevet godkendt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nu-er-eus-13-sanktionspakke-mod-rusland-blevet-godkendt

-

'Det klinger hult', når Putin har dopingdømt OL-stjerne som sidemand
- bare ikke i Rusland
I dag kl. 12:33
https://www.dr.dk/sporten/det-klinger-hult-naar-putin-har-dopingdoemt-ol-stjerne-som-sidemand-bare-ikke-i-rusland

Den russiske præsident har i denne uge holdt åbningstale ved de
såkaldte Future Games i Kazan.

Kommmentar:

Boykot lortet!

-

Mette Frederiksen er i Ukraine for at mødes med Zelenskyj
I dag kl. 12:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/mette-frederiksen-er-i-ukraine-moedes-med-zelenskyj

Den danske statsminister har blandt andet besøgt en mindeplads for
faldne ukrainske soldater.

-

DR S142 fre 23 feb 17:51:36
23.februar dr.dk/nyheder 13:07

CYBERANGREB MOD FORSVARSMINISTERIET

I dag kl. 13:07
Forsvarsministeriets hjemmeside udsat for cyberangreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forsvarsministeriets-hjemmeside-var-udsat-cyberangreb

Kommentar:

Det er jo som et *pattebarn* tænker, Putin!

-

Krig og katastrofer har givet historisk meget arbejde i
Beredskabsstyrelsen
I dag kl. 16:14
https://www.dr.dk/nyheder/indland/krig-og-katastrofer-har-givet-historisk-meget-arbejde-i-beredskabsstyrelsen

Beredskabsstyrelsens arbejde i Ukraine er den største internationale
indsats i styrelsens historie med en værdi på 370 millioner kroner.

-

DR S158 fre 23 feb 19:51:01
23.februar dr.dk/nyheder 17:37

RÅDHUS BLIVER UKRAINE-FARVET

I dag kl. 17:37
Københavns Rådhus oplyses i Ukraine-farver
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/koebenhavns-raadhus-oplyses-i-ukraine-farver

-

DR S156 fre 23 feb 19:51:01
23.februar dr.dk/nyheder 17:50

NAVALNYJS MOR STILLET OVER FOR VALG

I dag kl. 17:50
Navalnyjs mor stillet over for ultimatum: Begrav din søn i
hemmelighed - ellers begraver vi ham i straffelejr
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/navalnyjs-mor-stillet-over-ultimatum-begrav-din-soen-i-hemmelighed-ellers-begraver

Kommentar:

Det STINKER langt væk af laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt
mord!

-

Ukrainsk pilot lærer at flyve F-16 i Danmark: Vi glæder os til at
kæmpe i de her fly i Ukraine
I dag kl. 17:54
https://www.dr.dk/nyheder/indland/ukrainsk-pilot-laerer-flyve-f-16-i-danmark-vi-glaeder-os-til-kaempe-i-de-her-fly-i

Den ukrainske pilot "Moonfish" har siden august været på
Flyvestation Skrydstrup for at lære at flyve de F-16-kampfly, som
Danmark har været med til at donere.

-

2024-02-23 kl 19.43
Mette Frederiksen besøgte Ukraine med et klart budskab: Alle
allierede skal steppe op
I dag kl. 18:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/mette-frederiksen-besoegte-ukraine-med-et-klart-budskab-alle-allierede-skal-steppe-op

I Ukraine underskrev Zelenskyj og Mette Frederiksen en
sikkerhedsaftale.

___________________________

[...]

Opd. I dag kl. 06.35
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-23-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

4 min siden (Time now CET 08.52)
Ungarn og Sverige indgår militært samarbejde, siger Orban

______________________________

(Time now CET 09.00)

Deadline:

DR text-TV:
156

DR:
2024-02-23 kl 19.43
Mette Frederiksen besøgte Ukraine med et klart budskab: Alle
allierede skal steppe op
I dag kl. 18:32

DR-news missing between 2024-02-23 kl 09.06 and 10:21, *idiotes*!

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26210
Kall, Mogens
2024-02-23 23:32:01 UTC
Meldinger om at et sjældent russisk fly er ramt

USA varsler sanktioner mod Iran

USA annoncerer hundredvis af nye sanktioner mod Rusland

Putin er bange for offentlig begravelse, siger Navalnyjs team

-

Date: Fri, 23 Feb 2024 09:08:39 +0100
Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$***@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ
Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
egne jordbesiddelser)!

Krigen i Ukraine
To år inde i krigen tvivler flere ukrainere på sejr – TV 2 har
spurgt to unge, om de er klar til at afgive land
I dag kl. 10.11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-20-to-aar-inde-i-krigen-tvivler-flere-ukrainere-paa-sejr-tv-2-har-spurgt-to-unge-om-de-er-klar-til-at-afgive-land

-

Fregatten Esbern Snare driver sammen med søsterskib under storm
I dag kl. 10.12
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-02-23-fregatten-esbern-snare-driver-sammen-med-soesterskib-under-storm

-

Mette Frederiksen på hemmeligt besøg i Ukraine
I går kl. 11.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-23-mette-frederiksen-paa-hemmeligt-besoeg-i-ukraine

-

Skjulte budskaber i sangtekst kan koste Israel Eurovision-deltagelse
I dag kl. 00.21
Opd. I dag kl. 13.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-22-skjulte-budskaber-i-sangtekst-kan-koste-israel-eurovision-deltagelse

-

Forsvarsministeriet udsat for cyberangreb
I går kl. 12.45
Opd. I går kl. 14.18
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-02-23-forsvarsministeriet-udsat-for-cyberangreb

-

Krigsskib rev sig løs i stormen: - Det har givet en del buler
I går kl. 14.29
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-02-23-krigsskib-rev-sig-loes-i-stormen-det-har-givet-en-del-buler

-

Sanjay Shahs formodede hjælper ventes at tilstå alt
I dag kl. 14.45
https://nyheder.tv2.dk/business/2024-02-23-sanjay-shahs-formodede-hjaelper-ventes-at-tilstaa-alt

-

Hundredvis evakueres efter muligt gasudslip i Säpo-hovedkvarter
I dag kl. 15.55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-23-hundredvis-evakueres-efter-muligt-gasudslip-i-sapo-hovedkvarter

-

Danskeres køb i Kina bekymrer: - Der er måske en grund til, at det
er billigt
I går kl. 16.16
https://nyheder.tv2.dk/business/2024-02-23-danskeres-koeb-i-kina-bekymrer-der-er-maaske-en-grund-til-at-det-er-billigt

-

Navalnyjs mor blev stillet ultimatum om sønnens begravelse
I går kl. 17.37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-23-navalnyjs-mor-blev-stillet-ultimatum-om-soennens-begravelse

-

Zelenskyj afviser pure tænkt scenarie for fred i interview med Fox
News-vært
I går kl. 19.32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-23-zelenskyj-afviser-pure-taenkt-scenarie-for-fred-i-interview-med-fox-news-vaert

-

Skægkræ overtager terræn fra sølvfisken: 'Vi har givet dem en meget
effektiv spredningsmulighed'
I går kl. 20:36
https://www.dr.dk/nyheder/indland/skaegkrae-overtager-terraen-fra-soelvfisken-vi-har-givet-dem-en-meget-effektiv

Skægkræet kan være irriterende, men de er ikke skadelige, slår
insektforsker fast.

-

DR S161 fre 23 feb 20:45:24
23.februar dr.dk/nyheder 20:43

HÆVDER AT HAVE ØDELAGT RUSSISK FLY

I går kl. 20:43
Ukrainsk kommandør hævder at have 'ødelagt' russisk overvågningsfly
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainsk-kommandoer-haevder-have-oedelagt-russisk-overvaagningsfly

-

Fogh vil sætte hårdt mod hårdt over for Putin: Vesten skal give
missiler til Ukraine, der skal ramme mål i Rusland
I går kl. 21:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fogh-vil-saette-haardt-mod-haardt-over-putin-vesten-skal-give-missiler-til-ukraine

Den benhårde sandhed er, at vejen til fred i Ukraine er gennem krig,
siger Anders Fogh Rasmussen.

Kommentar:

Det lyder rimeligt, men ...

(
I grunden er det jo *fejt*, at Rusland angriber et land, der ikke
kan svare igen på samme måde med angreb inde i Rusland!
)

3. Verdenskrig er da en realitet, og det er KUn et spørgsmål om tid,
førend vi også får bomber i hovedet!

En sten ude fra Rummet derimod er IKKE ... (hændeligt uheld) ...

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 16:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7276281
Katrine Bang Ramsbæk
FN-eksperter: Våbeneksport til Israel skal stoppe øjeblikkeligt

i går kl. 19:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7277393
Katrine Bang Ramsbæk
Netanyahu har fremlagt efterkrigsplan for Gaza

i går kl. 20:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7278287
Katrine Bang Ramsbæk
Palæstinensisk Røde Halvmåne har evakueret flere fra Nasser Hospital

4 min. siden (Time now CET 00.16)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7279213
Mette Koue
USA's udenrigsminister skuffet over planer om nye bosættelser

(Time now CET 00.16)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 09:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7274034
Nanna Nørby Hansen
Zelenskyj deler video fra træning med kampfly på dansk jord

i går kl. 11:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7274504
Per Bang Thomsen
Nu er EU's 13. sanktionspakke mod Rusland blevet godkendt

i går kl. 11:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7274766
Mads Vestergaard
Mette Frederiksen er i Ukraine og mødes lige nu med Zelenskyj

i går kl. 11:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7274815
Mads Vestergaard
Zelenskyj og Frederiksen mødtes ved mindesplads

i går kl. 12:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7274853
Mads Vestergaard
Et sted med mange følelser

i går kl. 12:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7274888
Mads Vestergaard
Se Zelenskyj tage imod Mette Frederiksen

i går kl. 12:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7274925
Mads Vestergaard
Besøg er timet med trist dato

i går kl. 12:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7274945
Nanna Nørby Hansen
Kong Frederik til gudstjeneste i anledningen af toårsdagen for
krigen

i går kl. 13:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7275349
Katrine Bang Ramsbæk
USA annoncerer hundredvis af nye sanktioner mod Rusland

i går kl. 13:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7275407
Katrine Bang Ramsbæk
Mette Frederiksen på pressemøde med Zelenskyj: Europa skal holde
sine løfter

i går kl. 14:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7275529
Katrine Bang Ramsbæk
Mette Frederiksen og Zelenskyj: Endnu en hjælpepakke på vej

i går kl. 14:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7275627
Katrine Bang Ramsbæk
Mette Frederiksen om F-16 fly: Den eneste grund til, at de ikke er
i Ukraine endnu, er tekniske udfordringer

i går kl. 14:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7275696
Katrine Bang Ramsbæk
Se øjeblikket, hvor Mette Frederiksen og Zelenskyj underskriver
sikkerhedstilsagn

i går kl. 15:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7276031
Katrine Bang Ramsbæk
Mette Frederiksen i Ukraine: 'Alle skal gøre mere'

i går kl. 15:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7276035
Katrine Bang Ramsbæk
Forbereder vi os på, at Rusland vinder krigen? Hør Mette
Frederiksens svar

i går kl. 20:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7278019
Katrine Bang Ramsbæk
[...]

I går kl. 09.16
USA varsler sanktioner mod Iran

I går kl. 09.20
Zelenskyj deler video af ukrainsk F-16-træning i Danmark

I går kl. 10.50
Tysk forsvarschef opfordrer til øget oprustning

I går kl. 11.20
Ukraines børn er krigsskadede

I går kl. 12.24
Kongen deltager i fredsgudstjeneste

I går kl. 12.47
Danmark og Ukraine skriver under på tiårig aftale

I går kl. 13.01
- En dråbe i havet for ukrainerne, siger korrespondent

Lyn-analyse

I går kl. 13.07
Zelenskyj takker Danmark

I går kl. 13.11
Arbejder på levering af F-16-kampfly inden sommer, siger Mette
Frederiksen

I går kl. 13.26
Ny hjælpepakke på vej, lover Mette Frederiksen

I går kl. 13.57
Over 10.000 ukrainere i dansk arbejde

I går kl. 14.24
EU vedtager ny sanktionspakke — Rusland forbereder modsvar

I går kl. 14.53
Danmark kan slippe ud af Ukraine-aftale med kattelem

Lyn-analyse

I går kl. 15.15
Ukraine vil forberede en ny modoffensiv, siger Zelenskyj

I går kl. 16.04
Ukraine efterforsker over 122.000 formodede krigsforbrydelser

I går kl. 16.27
Holland vil også underskrive tiårig aftale med Ukraine

I går kl. 16.37
Navalnyjs mor er blevet givet ultimatum, hævder talskvinde

I går kl. 17.20
Rusland har påbegyndt masseproduktion af "uovervindelige" missiler

I går kl. 17.44
USA sanktionerer tre russiske fængselsembedsmænd efter Navalnyjs død

I går kl. 18.54
Navalnyjs hold tilbyder dusør for information om hans død

I går kl. 19.13
Putin er bange for offentlig begravelse, siger Navalnyjs team

I går kl. 19.36
Meldinger om at et sjældent russisk fly er ramt

I går kl. 19.57
Biden opfordrer igen til øget Ukraine-støtte: Vi kan ikke stikke af
nu

I går kl. 20.46
Ukrainsk efterretningstjeneste hævder, at nedskudt fly var ny
version

I går kl. 21.46
Tidligere amerikansk forhandler: Vesten har begået mange fejl

I går kl. 22.33
Nedskydning kan være dobbelt problematisk for Rusland, siger
analytiker

Det er et meget stort tab for Rusland, hvis meldingerne om, at et
A-50-radarfly er blevet skudt ned holder stik. ...

(Time now CET 00.16)

Deadline:

DR text-TV:
162

DR:
2024-02-24 kl 00.22
16 min. siden
Trump efter fertilitetsuro i Alabama: Det skal være lettere at blive mor
og far

TV2:
2024-02-23 kl 20.19
Stort dansk coronastudie giver ny viden om senfølger
I dag kl. 09.18
Opd. 31 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26211
Kall, Mogens
2024-02-24 07:29:47 UTC
Den 24-02-2024 kl. 00:32 skrev Kall, Mogens:

Subject: Meldinger om at et sjældent russisk fly er ramt |
USA varsler sanktioner mod Iran -
Re: ... News 2024-02-23
Date: Fri, 23 Feb 2024 20:15:38 +0100
26211 <65d8eedb$0$708$***@news.sunsite.dk>
https://dk.politik.narkive.com/c7yvhUjY/hvor-er-jeres-solidarno-blevet-af-ungarn-kald-det-bare-kanonbadsdiplomatiet-crime-does-not-pay-news-#post3
Post by Kall, Mogens
[...]
Jeg bør nok lige uddybe dette:

Forestiller vi os - *hypotetisk* set - at Iran angriber os med
missiler, som Rusland har foræret dem ...

Ville vi da IKKE flippe helt ud og *forlange*, at Rusland holder op
med det?

Jo, SELVFØLGELIG vil vi det!

Og ...

(
Iran kommer desværre meget snart i besiddelse af atomvåben!
)

Forestiller vi os - *hypotetisk* set - at Iran angriber os med
atomvåben, som Rusland hjalp dem til at få anskaffet (ved at
færdiggøre opførelsen af et atomkraftværk i foråret 1995) ...

Vil vi da ikke betragte det atomare angreb som et angreb fra Rusland?

Jo, SELVFØLGELIG vil vi det og være TVUNGET til at svare igen
*atomart*, hvorved 3. Verdenskrig er en kendsgerning (og
Menneskeheden uddør)!

Så ...

Hvor ærgerligt det end er, BØR vi IKKE forære våben, der bliver
anvendt på russisk territorium.

Dermed IKKE sagt at vi ikke kan forære dem disse våben, fordi de
kan sagtens anvendes på *Ukrainsk* territorium (herunder
Krim-halvøen), da det jo er deres eget land!

Hmm ...

Så fik vi lige sat dét på plads!

Men ...

ET!

HVORFOR dælen hvis du ikke hjælpe os?

Du kan jo - som du truede med den 15. februar 2013 - kaste en
sten ude fra Rummet, og *udslette* hele den russiske
militær-maskine!

Og ...

Øje for øje, tand for tand, og liv for liv ...

HVORFOR ikke aflive *massemorderen* i Kreml?

Er *galningen* i Kreml Antikrist?

Og i så fald:

Kan det ikke være ligemeget?

Hvorfor ikke bare aflive lortet (så vi andre (der har overlevet)
kan genoptage vores jordiske liv) ?

HVAD ér problemet?

(
Hmm ...

OM Gud vil (apropos Jak 4.15), så har jeg til hensigt at
undersøge ... (input memory from) ...

Subject: Crater-Eq2=440,035 => Found 144 to M45 (7-Star) -
Re: Keep it *simple* -
Re: Abraham-code, Part 3
News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Date: Wed, 21 Feb 2024 16:32:45 +0100
26198 <65d6179d$0$711$***@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/26-xxx/26-1xx/26-19x/26-198
Markpointer 144
https://sites.google.com/view/a-markpointer/144
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/26-xxx/26-1xx/26-198
=>
Galactic neighbor help (Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/26-xxx/26-1xx/26-198
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/l9FI0hu5aT0/m/gmRwTsVxAgAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/jNRmWnJABXA/m/F_XPlPOaAwAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/l706tQISuYI/m/--C0T1ZHAwAJ
https://groups.google.com/g/sci.astro.seti/c/CEgp1J4Bf2w/m/L-JYMn9JAgAJ
Post by Kall, Mogens
Crater-Eq2=440,035-3446
87,575365960724 0
0, 87.575365960724
https://maps.app.goo.gl/xA6hKt1nhtX4N3KD8
140,21 m (459,99 fod) directly east to Crater-Eq2=440,035
240,00111545 Global-600-units to MW1-M45 (7-Star)
144,00066927 Global-360-units to MW1-M45 (7-Star)
67,99037879 Global-600-units to MW1-Centauri, Alpha
OM Gud vil, så har jeg til hensigt at undersøge, HVOR stjernen
Alpha Centauri befandt sig (for 3500 år siden):

Dens *egenbevægelse* er ret stor, fordi den er så tæt på os;
blot sølle 4,4 lysår borte.

Stjernesystemet består af 3 stjernen. C-stjernen hedder Proxima
og ligger endnu tættere på os!

Men den drejer rundt om hovedstjernen A, ligesom Jupiter drejer
rundt om Solen vores.

Så Proxima er vanskeligere at udpege, HVOR den præcis var på et
givent tidspunkt.

ALT, hvad vi ved, er blot, at pludselig lyste "Betlehemstjernen"
og ledte folk til Messias!

Bevares!

Det ér at øve vold på grundteksten (i Bibelen), men det behøver IKKE
nødvendigvis at være løgn!

Så ...

OM Gud vil, så vil vi finde det skjulte skat!

Amen?
)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26212